![]() |
|
اسم سحابی - نسخه قابل چاپ +- تالار گفتگو ستارهشناسان (https://www.astrotalk.ir) +-- انجمن: گوناگون (https://www.astrotalk.ir/forum-7.html) +--- انجمن: پرسش و پاسخ (https://www.astrotalk.ir/forum-48.html) +--- موضوع: اسم سحابی (/thread-742.html) |
اسم سحابی - mahdieh_astro - 07-11-2009 سلام اسم فارسی سحابی retina چیه؟؟ اسم سحابی - stars - 07-17-2009 نمی دونم شاید در ابر باشد! اسم سحابی - mirtavoosi - 07-18-2009 از آنجاييكه در مركز اين سحابي ، ستاره اي در حال مرگ وجود دارد كه گاز و غبار از خود ساطع ميكند و مسير و خط سير اين گاز و غبارها همانند رگهاي خوني در چشم انسان است ، دانشمندان آنرا رتينا يا شبكيه نام نهاده اند |