تالار گفتگو ستاره‌شناسان
اسم سحابی - نسخه قابل چاپ

+- تالار گفتگو ستاره‌شناسان (https://www.astrotalk.ir)
+-- انجمن: گوناگون (https://www.astrotalk.ir/forum-7.html)
+--- انجمن: پرسش و پاسخ (https://www.astrotalk.ir/forum-48.html)
+--- موضوع: اسم سحابی (/thread-742.html)



اسم سحابی - mahdieh_astro - 07-11-2009

سلام

اسم فارسی سحابی retina چیه؟؟


اسم سحابی - stars - 07-17-2009

نمی دونم
شاید در ابر باشد!


اسم سحابی - mirtavoosi - 07-18-2009

از آنجاييكه در مركز اين سحابي ، ستاره اي در حال مرگ وجود دارد كه گاز و غبار از خود ساطع ميكند و مسير و خط سير اين گاز و غبارها همانند رگهاي خوني در چشم انسان است ، دانشمندان آنرا رتينا يا شبكيه نام نهاده اند