![]() |
|
خورشيد گرفتگی - نسخه قابل چاپ +- تالار گفتگو ستارهشناسان (https://www.astrotalk.ir) +-- انجمن: منظومه خورشیدی (https://www.astrotalk.ir/forum-4.html) +--- انجمن: خورشيد (https://www.astrotalk.ir/forum-30.html) +--- موضوع: خورشيد گرفتگی (/thread-745.html) |
خورشيد گرفتگی - stars - 07-23-2009 سلام ممنون ميشم اگر عکس هايی را در باره خورشيد گرفتگی اخير برای من بفرستيد.
|