تالار گفتگو ستاره‌شناسان
خورشيد گرفتگی - نسخه قابل چاپ

+- تالار گفتگو ستاره‌شناسان (https://www.astrotalk.ir)
+-- انجمن: منظومه خورشیدی (https://www.astrotalk.ir/forum-4.html)
+--- انجمن: خورشيد (https://www.astrotalk.ir/forum-30.html)
+--- موضوع: خورشيد گرفتگی (/thread-745.html)



خورشيد گرفتگی - stars - 07-23-2009

سلام ممنون ميشم اگر عکس هايی را در باره خورشيد گرفتگی اخير برای من بفرستيد. Big Grin