![]() |
|
شما درباره گرد باد های فضايی چه ميدانيد؟ - نسخه قابل چاپ +- تالار گفتگو ستارهشناسان (https://www.astrotalk.ir) +-- انجمن: گوناگون (https://www.astrotalk.ir/forum-7.html) +--- انجمن: پرسش و پاسخ (https://www.astrotalk.ir/forum-48.html) +--- موضوع: شما درباره گرد باد های فضايی چه ميدانيد؟ (/thread-748.html) |
شما درباره گرد باد های فضايی چه ميدانيد؟ - stars - 07-23-2009 شما درباره گرد باد های فضايی چه ميدانيد؟ خواهشا بنويسيد
|