![]() |
|
خاطرات رصد شهاب ها - نسخه قابل چاپ +- تالار گفتگو ستارهشناسان (https://www.astrotalk.ir) +-- انجمن: آسمان شب (https://www.astrotalk.ir/forum-3.html) +--- انجمن: بارش های شهابی (https://www.astrotalk.ir/forum-22.html) +--- موضوع: خاطرات رصد شهاب ها (/thread-752.html) |
خاطرات رصد شهاب ها - stars - 07-24-2009 اگر از رصد شهاب ها خاطره اي داريد اينجا بنويسيد................
|