تالار گفتگو ستاره‌شناسان
خاطرات رصد شهاب ها - نسخه قابل چاپ

+- تالار گفتگو ستاره‌شناسان (https://www.astrotalk.ir)
+-- انجمن: آسمان شب (https://www.astrotalk.ir/forum-3.html)
+--- انجمن: بارش های شهابی (https://www.astrotalk.ir/forum-22.html)
+--- موضوع: خاطرات رصد شهاب ها (/thread-752.html)



خاطرات رصد شهاب ها - stars - 07-24-2009

اگر از رصد شهاب ها خاطره اي داريد اينجا بنويسيد................
Big Grin