![]() |
|
نقشه های نرم افزار استاری نایت - نسخه قابل چاپ +- تالار گفتگو ستارهشناسان (https://www.astrotalk.ir) +-- انجمن: گوناگون (https://www.astrotalk.ir/forum-7.html) +--- انجمن: پرسش و پاسخ (https://www.astrotalk.ir/forum-48.html) +--- موضوع: نقشه های نرم افزار استاری نایت (/thread-766.html) |
نقشه های نرم افزار استاری نایت - mahdieh_astro - 08-01-2009 چطوری میشه از نقشه های استاری نایت پرینت گرفت؟؟؟ نقشه های نرم افزار استاری نایت - Castor va Pollux - 08-01-2009 سلام.خیلی راحت گزینه ی file و بعد هم print.البته در این حالت دستگاه پرینتر به شما یک نقشه ی اسمون با اون مشخصاتی که خواستید تحویل می ده و دقیقا تصویر کامپیوترتون رو تحویل نمیده مثلا اون تپه های استاره نایت دیگه در اون کاغذ نیست.اگه اون هارو هم می خواید باید در fileگزینه ی save as pictureرو زده و بعد اون تصویر رو پرینت بگیرید نقشه های نرم افزار استاری نایت - Shirmardi - 08-02-2009 سلام یک روش دیگر هم من بگم با استفاده از دکمه print screen می توانید صفحه در حاتل اجرا یک عکس بگیرید. سپس به نرم افزار paint رفته و از کلید میانبر ctrl+v استفاده می کنید. تصویری که از ان عکس گرفته بودید در صفحه ظاهر می شود. تغیرات دلخواه را روی تصویر انجام دهید و سپس آن را ذخیره کنید. بعد از ذخیره تصویر می توانید آن را چاپ کنید! نقشه های نرم افزار استاری نایت - mahdieh_astro - 08-02-2009 Star نوشته: سلامخیلی ممنون واقعا عااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااالی بود!
|