تالار گفتگو ستاره‌شناسان
مشاعره با اشعار نجومی - نسخه قابل چاپ

+- تالار گفتگو ستاره‌شناسان (https://www.astrotalk.ir)
+-- انجمن: گوناگون (https://www.astrotalk.ir/forum-7.html)
+--- انجمن: پرسش و پاسخ (https://www.astrotalk.ir/forum-48.html)
+--- موضوع: مشاعره با اشعار نجومی (/thread-773.html)



مشاعره با اشعار نجومی - mahdieh_astro - 08-04-2009

مدام در پی طعن است بر حسود و عدوت سماک رامح از آن روز و شب سنان گیرد


مشاعره با اشعار نجومی - Castor va Pollux - 08-04-2009

دو چشم باز نهاده نشسته ام همه شب/چو فرقدین نگه می کنم ثریا را


مشاعره با اشعار نجومی - foroogh - 08-05-2009

ابر و باد و مه و خورشید و فلک در کارند/تا تو نانی به کف آری و به غفلت نخوری