![]() |
|
مشاعره با اشعار نجومی - نسخه قابل چاپ +- تالار گفتگو ستارهشناسان (https://www.astrotalk.ir) +-- انجمن: گوناگون (https://www.astrotalk.ir/forum-7.html) +--- انجمن: پرسش و پاسخ (https://www.astrotalk.ir/forum-48.html) +--- موضوع: مشاعره با اشعار نجومی (/thread-773.html) |
مشاعره با اشعار نجومی - mahdieh_astro - 08-04-2009 مدام در پی طعن است بر حسود و عدوت سماک رامح از آن روز و شب سنان گیرد مشاعره با اشعار نجومی - Castor va Pollux - 08-04-2009 دو چشم باز نهاده نشسته ام همه شب/چو فرقدین نگه می کنم ثریا را مشاعره با اشعار نجومی - foroogh - 08-05-2009 ابر و باد و مه و خورشید و فلک در کارند/تا تو نانی به کف آری و به غفلت نخوری |