![]() |
|
لوگو google - نسخه قابل چاپ +- تالار گفتگو ستارهشناسان (https://www.astrotalk.ir) +-- انجمن: آسمان شب (https://www.astrotalk.ir/forum-3.html) +--- انجمن: بارش های شهابی (https://www.astrotalk.ir/forum-22.html) +--- موضوع: لوگو google (/thread-790.html) |
لوگو google - iya2009 - 08-12-2009 گوگل امروز 21/5/88 به مناسبت بارش شهابی برساوشی یک لوگو طراحی کرده لوگو google - abadanastro - 08-12-2009 بله اما بیشتر شبیه بارونه تا شهاب لوگو google - iya2009 - 08-25-2009 فکر کنم گوگل خیلی خیلی به نجوم علاقمند شده!!!! این لوگو رو امروز 3/6/88 به مناسبت چهارصدمین سالگرد تلسکوپ گالیله طراحی کرده |