تالار گفتگو ستاره‌شناسان
لوگو google - نسخه قابل چاپ

+- تالار گفتگو ستاره‌شناسان (https://www.astrotalk.ir)
+-- انجمن: آسمان شب (https://www.astrotalk.ir/forum-3.html)
+--- انجمن: بارش های شهابی (https://www.astrotalk.ir/forum-22.html)
+--- موضوع: لوگو google (/thread-790.html)



لوگو google - iya2009 - 08-12-2009

گوگل امروز 21/5/88 به مناسبت بارش شهابی برساوشی یک لوگو طراحی کرده


لوگو google - abadanastro - 08-12-2009

بله
اما بیشتر شبیه بارونه تا شهاب


لوگو google - iya2009 - 08-25-2009

فکر کنم گوگل خیلی خیلی به نجوم علاقمند شده!!!!
این لوگو رو امروز 3/6/88 به مناسبت چهارصدمین سالگرد تلسکوپ گالیله طراحی کرده