![]() |
|
فضاپیمای ویجر 2 - نسخه قابل چاپ +- تالار گفتگو ستارهشناسان (https://www.astrotalk.ir) +-- انجمن: گوناگون (https://www.astrotalk.ir/forum-7.html) +--- انجمن: سفر فضایی (https://www.astrotalk.ir/forum-52.html) +--- موضوع: فضاپیمای ویجر 2 (/thread-908.html) |
فضاپیمای ویجر 2 - foroogh - 08-18-2009 فضاپیمای ویجر 2 نام فضاپیمایی که در سال ۱۹۷۷ باهدف مطالعه و بررسی سیارات منظومه شمسی به فضا پرتاب شد.علاوه بر سیارات مشتری و زحل توانست از کنار سیارات اورانوس ونپتون نیز عبور کند وبه ارسال تصاویر بپردازد. |