![]() |
|
دسترسی به تالارها - نسخه قابل چاپ +- تالار گفتگو ستارهشناسان (https://www.astrotalk.ir) +-- انجمن: گوناگون (https://www.astrotalk.ir/forum-7.html) +--- انجمن: پرسش و پاسخ (https://www.astrotalk.ir/forum-48.html) +--- موضوع: دسترسی به تالارها (/thread-916.html) |
دسترسی به تالارها - foroogh - 08-18-2009 من می خوام بدونم چرا من اجازه ی خوندن سوژه های تالار هوافضا رو ندارم؟! دسترسی به این تالار فقط واسه من امکان پذیر نیست یا واسه همه اینطوره؟! دسترسی به تالارها - M_Saturn - 08-19-2009 دوست عزیز سلام. نه این مشکل از طرف چند کاربر دیگه به من گزارش شده. این مشکل پیگیری میشه و مشکلتون حل میشه راستی به خاطر مطالب جالب که به تازگی پست کردید تشکر میکنم. امیدوارم ادامه داشته باشه :wink: دسترسی به تالارها - foroogh - 08-19-2009 بابت رسیدگیتون خیلی ممنونم.خواهش می کنم.قابل شما دوست عزیز رو ندارن :wink: |