![]() |
|
دوربین عکسبرداری نجومی - نسخه قابل چاپ +- تالار گفتگو ستارهشناسان (https://www.astrotalk.ir) +-- انجمن: گوناگون (https://www.astrotalk.ir/forum-7.html) +--- انجمن: پرسش و پاسخ (https://www.astrotalk.ir/forum-48.html) +--- موضوع: دوربین عکسبرداری نجومی (/thread-92.html) |
دوربین عکسبرداری نجومی - sedighe - 10-29-2005 با سلام میخواستم ببینم به نظر شماهایی که از دوربین عکسبرداری ستاره شناسیی استفاده میکنید بهترین دوربین و فیلم برای یک مبتدی مثل من چه نوع دوربین و فیلمی است دوربین عکسبرداری نجومی - مهمان - 10-29-2005 بهترین دوربین برای شروع کار یک منجم اماتور دوربین مکانیکی از نوع زنیت-122 می باشد که میتواند سالها کمک مناسبی برای شما باشد. البته اگر نیاز به کمک بیشتر بود بنده در خدمت هستم دوربین عکسبرداری نجومی - sedighe - 11-02-2005 از راهنماییتون ممنون لطفا در مورد فیلم مناسب این کار هم اگه ممکنه توضیح بدید دوربین عکسبرداری نجومی - Owl - 11-03-2005 بودجه ی شما بهترین دوربین رو مشخص می کنه. باید ببینید در چه محدوده قیمتی می خواهید دوربین بخرید! ربطی هم به مبتدی و غیر مبتدی ندارد! |