تالار گفتگو ستاره‌شناسان
مد تشکر - نسخه قابل چاپ

+- تالار گفتگو ستاره‌شناسان (https://www.astrotalk.ir)
+-- انجمن: تماس با مدیران تالار (https://www.astrotalk.ir/forum-8.html)
+--- انجمن: تماس با نگاهبان ها و مدیر کل (https://www.astrotalk.ir/forum-58.html)
+--- موضوع: مد تشکر (/thread-933.html)



مد تشکر - fffarzin - 08-25-2009

سلام خسرو جان
بهتره که مود تشکر رو رو سایت نصب کنی که بقیه اسپم تشکر ندن Smile
این آدرسشه