![]() |
|
مد تشکر - نسخه قابل چاپ +- تالار گفتگو ستارهشناسان (https://www.astrotalk.ir) +-- انجمن: تماس با مدیران تالار (https://www.astrotalk.ir/forum-8.html) +--- انجمن: تماس با نگاهبان ها و مدیر کل (https://www.astrotalk.ir/forum-58.html) +--- موضوع: مد تشکر (/thread-933.html) |
مد تشکر - fffarzin - 08-25-2009 سلام خسرو جان بهتره که مود تشکر رو رو سایت نصب کنی که بقیه اسپم تشکر ندن این آدرسشه |