![]() |
|
سوالی در رابطه با رصد فرو سرخ - نسخه قابل چاپ +- تالار گفتگو ستارهشناسان (https://www.astrotalk.ir) +-- انجمن: اخترفیزیک و کیهانشناسی (https://www.astrotalk.ir/forum-9.html) +--- انجمن: اخترفیزیک رصدی (https://www.astrotalk.ir/forum-59.html) +--- موضوع: سوالی در رابطه با رصد فرو سرخ (/thread-998.html) |
سوالی در رابطه با رصد فرو سرخ - Castor va Pollux - 09-07-2009 سلام.چرا برای رصد در محدوده ی فرو سرخ باید در دمای پایین قرار داشته باشیم؟ سوالی در رابطه با رصد فرو سرخ - fffarzin - 09-08-2009 چون امواج حرارتی تو این محدوده هستن و باعث نویز میشن
سوالی در رابطه با رصد فرو سرخ - Castor va Pollux - 09-08-2009 بسیار متشکرم.به غیر از امواج حرارتی ،امواج مزاحم دیگری هم هستند که باید حذف بشند |