![]() |
|
باز هم یه سوال قشنگ در مورد نور - نسخه قابل چاپ +- تالار گفتگو ستارهشناسان (https://www.astrotalk.ir) +-- انجمن: اخترفیزیک و کیهانشناسی (https://www.astrotalk.ir/forum-9.html) +--- انجمن: کیهانشناسی (https://www.astrotalk.ir/forum-61.html) +--- موضوع: باز هم یه سوال قشنگ در مورد نور (/thread-999.html) |
باز هم یه سوال قشنگ در مورد نور - Virologist - 09-08-2009 ما در فاصله ی 5 سال نوری از آینه ای قرار داریم-آینه را به فاصله 5 سال نوری دورتر می بریم-حال اگر ما آینه ای در دست بگیریم تصویر ما در آینه_(آینه اول که در فاصله 10 سال نوری قرار دارد)-تصویر خود را بعد از چند سال خواهد دید؟؟!؟!(یا اینکه تصویر چند سال پیش خود را می بیند؟؟-هردوش یکیه) با تشکر حسین
|