بشقاب‌پرنده ابری بر فراز آسمان مسکو
#1
روز سه‌شنبه بود که ساکنان مسکو چندبار با رسانه‌های این کشور تماس گرفتند و از وجود ابری شبیه به یک بشقاب‌پرنده در آسمان این شهر خبر دادند. این ابر که تا 2 ساعت در آسمان باقی‌مانده بود، مردم را به وحشت انداخت؛ به‌گونه‌ای که برخی ساکنان تصور کردند موجودات فضایی به آنان حمله کرده‌اند.

[عکس: 09-10-15-83927untitled.bmp.jpg]
یکی از روزنامه‌های محلی روسیه هم نوشت: احتمال این مساله وجود دارد که این ابر عجیب که بی‌شباهت به بشقاب پرنده‌ها نیست، به دلیل برخورد توده‌های هوای سرد قطب شمال با جریان‌های هوای گرم شکل گرفته باشد. از طرفی، این پدیده هنگام غروب خورشید رخ داده است و امکان دارد جهت تابش نور خورشید به توده‌های ابر، این شکل را به وجود آورده باشد.

یکی از پژوهشگران هوا فضای دانشگاه مسکو نیز خاطر نشان کرد: این ابر عجیب بسیار زیبا بود. من موفق شدم از آن تصاویری بگیرم و در سایت یوتیوب پخش کنم.

خب همه عناصر برای خبر شدن وجود داشت؛ ابرهایی که به علت ناشناخته شکل دایره‌ای به خود گرفته‌اند، آسمان خاکستری، صدای لرزان و نگران زن گوینده از رادیو ماشین و احتمال حمله UFOها. به هر حال علت این پدیده هر چیزی که بود، خوراک خوبی برای تیتر‌هایی شد که دوست داریم ببینیم مثل: حمله بشقاب پرنده‌ به مسکو!

به فیلم منتشر شده این پدیده در یوتیوب دقت کنید:
http://www.khabaronline.ir/news-20205.aspx
منبع : خبرآنلاین
پاسخ
#2
خیلی جالب بود دوست عزیز ممنون
پاسخ
#3
خوب از اين مطلب ميشه نتيجه گرفت كه هرچيزه ناشناخته اي كه ما ميبينيم حتما ufo نيست :wink:
تا مرهم زخم کهنه ما نمک است
هر سو که نگاه می*کنم قاصدک است
من ماندم و یک درد به نام*ِ پرواز
این درد میان مَردها مشترک است
پاسخ
#4
بیشتر از این که شکل یوفو باشه شکل همبر گر میمونه.
ما جهان را چون طوماری باز کردیم وبه وقتش خواهیم بست.
پاسخ
#5
اگر واقعي باشه كه بعيده، چون خبر كذب زياد ميزنن فرداش به دليل اعتراض اهل علم بايد معذرت بخوان، توپ پلاسمايي در اثر اختلاف پتانسيل بين ابرها مي‌تونه باشه. يا يك نور ديگه. چز عيجبي نيست.
Science is a way of trying not to fool yourself. The first principle is that you must not fool yourself, and you are the easiest person to fool. Richard Feynman
پاسخ


موضوعات مشابه ...
موضوع نویسنده پاسخ بازدید آخرین ارسال
وجود نوری با منبع نامشخص در آسمان پنجشنبه شب mars 1 3,401 06-09-2012, 09:03 AM
آخرین ارسال: khosro777
بشقاب پرنده ها ufo 26 15,592 12-05-2011, 10:58 AM
آخرین ارسال: amir adib

پرش به انجمن:


کاربران در حال بازدید این موضوع: 1 مهمان