اعتراف بن ریک مدیر عامل سابق کمپانی لاکهید
#1
بن ریک مدیر سابق پروژه های اختصاصی کمپانی لاکهید (lockheed skunks works) در بستر مرگ به این مسئله اعتراف کرد که ملاقات کنندگان فرازمینی حقیقت دارند وارتش ایالات متحده امریکا به ستاره ها سفر داشته است.(ممکن است اشاره به پروژه “سرپو” باشد- مترجم)

بر اساس مقاله انتشار یافته در ژورنال موفان به تاریخ می 2010 –بن ریک که از او به عنوان پدر هواپیماهای بمب افکن پنهانکار و مدیر سابق پروژه های خاص در کمپانی لاکهید یاد میشود سابقا اطلاعاتی را فاش کرده در مورد واقعیت داشتن ملاقات کنندگان غیر زمینی و سفر ارتش ایالات متحده امریکا به ستاره ها.

مطالبی که او میگوید ممکن است اکنون برای عده زیادی از مردم تازگی داشته باشد اما او این اطلاعات را پیش از مرگش در جولای 1995 فاش کرده بود. گفته های او باعث جلب اعتماد ما نسبت به گزارشهایی که نشان میدهد ارتش امریکا دارای وسایل پرنده ای شبه به وسائل پرنده غیر زمینیان است شده است.

مقاله مذکور بوسیله شخصی بنام ” تام کلر”نوشته شده که یک مهندس هوا فضا بوده و پیش از این برای سازمان ناسا به عنوان تحلیلگر سیستم کامپیوتر در ازمایشگاه پیشرانه جت(JPL ) کار میکرده.

اول: ما در اسکانک )skunksواحد تحقیق و توسعه سری کمپانی لاکهید) یک گروه کوچک و بهم پیوسته مشتمل از پنجاه مهندس و طراح با تجربه و کار کشته بودیم و بیش از یکصد نفر متخصص مکانیک و کارگر ماهر نیز در انجا حضور داشتند. هنر و تخصص ما ساخت تعداد محدودی هواپیماهای فوق پیشرفته و با تکنولوژی بالا برای عملیات های فوق سری و مخفی ارتش ایالات متحده امریکا بود.

دوم: ما هم اکنون نیز توانایی سفر میان ستارگان را داریم اما این تکنولوژی ها فعلا در لیست سیاه محبوس شده اند واین احتیاج به یک مشیت اللهی دارد تا برای نوع بشر سودمند باشد.شما میتوانید الان که این مطلب رو میخوانید هر طور که میخواهید تصور کنید اما ما اکنون میدانیم که چطور این کار را انجام دهیم.

سوم: ما اکنون تکنولوژی گرفتن یا بدست اوردن مکان غیر زمینیان را در دست داریم و این به اندازه عمر یک انسان طول نمیکشد (یعنی خیلی کمتر از چند ده سال طول میکشد این سفر و بر خلاف چیزی است که قبلا عنوان شده بود-مترجم) این یک خطا در معادلات بوده و ما این خطا را میشناسیم . ما اکنون توانایی ان را داریم که به ستارگان سفر کنیم اما شما باید این مسئله را در نظر داشته باشید که ما با موتور ها و پیشرانه های شیمیایی به ستارگان نمی رویم در ثانی ما میبایست یک تکنولوژی پیشرانه جدید را مهیا میکردیم . چیزی که ما میبایست انجام دهیم پیدا کردن مکانی است که انیشتین به اشتباه رفت.

چهارم: موقعی که ریک در مورد چگونگی کارکرد پیشرانه یوفو ها از او سوال کرد اون در جواب گفت بگذار یه سوال من از تو بپرسم و اون این است که ESP (سیستم کنترل الکترونیکی پایداری در خودروها-مترجم) چگونه کار میکند. سوال کننده پاسخ داد ایا همه نقاط در فضا و زمان به هم متصل هستند؟(اشاره به سیستم ESP در خودروها که یک سیستم متصل به هم و یکپارچه است – مترجم) و پس از ان ریک گفت پس انها به این صورت کار میکنند !

مدیر سابق قسمت تحقیق و توسعه کمپانی لاکهید یعنی اقای ریک از جریان رازول اطلاع داشت و تاثیر پذیری مدلهای نمونه و هواپیماهای پیشرفته و سری امریکا را از این وسائل پرنده غیر زمینی میدانست.بر اساس یک گزارش در شبکه تلویزیونی سی ان ای ان ازشخصی بنام مایکل لیندمن اطلاعات پروژه مشتق شده بوده از تصاویر سخنرانی و شهود شاهدین رازول که این مطالب به وسیله شخصی بنام ویلیام ال معروف به بیل مک دونالد تهیه شده بود.

در ایمیلی که به تاریخ 29 جولای 1999 به اقای لیندمن فرستاده شده بود اقای مک دونالد اشاره میکند به گفتگویی که با هارولد پاتوف بنیانگذار سابق پروژه طبقه بندی شده ” دیدار کنندگان راه دور ” بوده.

مک دونالد میگوید که ” خب هال شما در مورد این از من سوال کردید و اکنون که جان اندروز که از مهندسان عالی رتبه کمپانی لاکهید و سر طراح مدل های ازمایشی کمپانی بوده است فوت کرده است پس من الان میتوانم این موضوع را برای تو افشا کنم که او یعنی جان اندروز شخصا ارتباط بین سفینه رازول و طرح های ماشین های پرنده جنگی (UCAV) کمپانی لاکهید مارتین را که شامل هواپیماهای جاسوسی و پروژه های دفاع مشترک هوایی بوده را تایید کرده است.

جان اندروز یکی از دوستان بسیار نزدیک مدیر پروژه های سری کمپانی لاکهید یعنی اقای ریک بوده و قائم مقام بنیانگذار کمپانی که شخصی به نام کلی جانسون بود که او مرد بسیار معروف پروژه های هواپیمای رادار گریز f-117 nighthawk و یک پروژه نیمه تمام به نام HAVE BLUE بود و همچنین درگیر در پروژه هواپیمای رهگیر سری F-19 بوده و قبل از اینکه ریک بعلت بیماری سرطان فوت شود اندرو نامه های من را به او داده بود.

دکتر بن ریک اشاره میکند که:

1-ما دو نوع یوفو داریم که یک نوع به وسیله ما ساخته شده و یک نوع به دست انها!!(یعنی بیگانگان فضایی-مترجم)که این امر از بازیابی و حقایق هر دو سفینه سقوط کرده به دست امد. ما روش ساخت انها را از سفینه های سقوط کرده در هر 2 سایت سقوط اشیا پرنده و یک نمونه واقعی دست دوم یاد گرفتیم (احتمالا نمونه در دست ساخت بوده که بعد ها جهت تکمیل از طرف دولت به انها داده شده-مترجم). دولت امریکا در اینباره اطلاع داشت و تا سال 1969 دستی فعال در هدایت اطلاعاتی این پروژه داشت و بعد از سال 1969 اداره این پروژه به دستور پرزیدنت نیکسون یه بخش خصوصی واگذار شد

2-تقریبا تمامی ساختار طراحی هوا فضای ما برگرفته از سفینه بدست امده از حادثه رازول بود از هواپیمای اس ار 71 بلک برد تا بقیه پروژه ها و هواپیماهای کم پیدا و پنهان کار و رادار گریز.

3-این عقیده بن ریک بود که عموم مردم نمی بایست در مورد یوفو ها و فرازمینیان مطلبی بدانند زیرا او باور داشت که مردم عادی قادر به درک و هضم این واقعیت نیستند اما در واپسین ماه های عمرش او احساس کرد که کمیته ای که مسئول این جریان است در حال معامله با انهاست و این برخلاف ازادی های فردی ذکر شده در قانون اساسی امریکاست وممکن است این حق مردم باشد که از این جریان اطلاع داشته باشند که ملاقات کنندگان انها از مکانی غیر از زمین هستند.

لیندمن اشاره میکند که بیل مک دونالد اطلاعات بالا را از اندرو از سال 1994 تا 1998 که اخرین تماس تلفنی را با او داشته دریافت می کرده است و باز لیندمن در قسمتی دیگر به این نکته میپردازد که دکتر بن ریک در پی برگزاری کنفرانسی عمومی با حضور طراحان و مهندسان هوا فضا قبل از اینکه بیماری او را متوقف کند در حضور مدیر نشریه معتبر موفان در قسمت اورنج کانتی ایالت کالیفرنیا اقای جان هارزن و عده زیادی به این نکته اشاره که ما “در جایگاهی قرار داشتیم که به ستارگان سفر کنیم.



هر گونه بهره برداری از این مطلب با ذکر منبع با آدرس www.ufolove.wordpress.com مجاز میباشد.

پ . ن : با تشكر فراوان از دوست خوبم جاويد عزيز بابت ترجمه و ارسال اين مطلب.
پاسخ
#2
نظر شخصی خودم : بیخود از آمریکا و ارتشش غول نسازید
پاسخ


پرش به انجمن:


کاربران در حال بازدید این موضوع: 1 مهمان