چهارمین ماراتن صوفی
#21
من که نگاه لیست اجرام تو سال 88 کردم خیلی ngc بود!!
#22
برای شرکت توی ماراتن مسیه بخش آموزشی هم باید رصدمون قوی باشه؟ وسیله باید از خودمون باشه؟
این حسین کیست که عالم همه دیوانه اوست؟
این چه شمعی است که عالم همه پروانه اوست؟
#23
فکر نکنم دیگه برگزار بشه چون شاخه نجوم اماتوری منحل شد
کسانی که شرکت میکردند باید وسیله از خودشون بود و اطلاعات رصدیشون زیاد بود
#24
چه بد...Sad یعنی هیچ کسی یا ارگانی نمیتونه برگزارش کنه؟
این حسین کیست که عالم همه دیوانه اوست؟
این چه شمعی است که عالم همه پروانه اوست؟


موضوعات مشابه ...
موضوع نویسنده پاسخ بازدید آخرین ارسال
دومین ماراتن مسیه ماهنامه نجوم mohammad_reza 2 5,978 07-06-2013, 09:12 PM
آخرین ارسال: M_Saturn
ماراتن مسیه mohsen_18 16 12,224 12-24-2012, 11:25 AM
آخرین ارسال: M_Saturn
ماراتن دهم mjp 5 5,209 03-30-2011, 04:39 PM
آخرین ارسال: ansari
ماراتن مسیه 89 کجاست؟ armin_hrh 22 14,617 12-10-2010, 06:11 PM
آخرین ارسال: abadanastro
شرکت در ماراتن مسیه 89 dahr 24 14,689 09-19-2010, 08:50 PM
آخرین ارسال: only orion
مسابقه صوفی dahr 3 4,119 07-17-2010, 12:13 AM
آخرین ارسال: yperseusy
اشکالات فراوان ماراتن نهم jeod 15 10,137 03-23-2010, 01:08 AM
آخرین ارسال: gloryspace
ماراتن مسیه 88 کجاست؟ sinohe_srs 7 5,657 01-07-2010, 12:12 PM
آخرین ارسال: HAMEDSOLEIMANI
تصاویر ماراتن و دیگر رویدادها ... Shirmardi 24 14,258 07-03-2009, 05:15 PM
آخرین ارسال:
ماراتن مسیه 87 کجا؟؟؟ odyssey 14 9,416 01-26-2009, 04:33 PM
آخرین ارسال: Afshin Mardani

پرش به انجمن:


کاربران در حال بازدید این موضوع: 1 مهمان