سوال درباره عکاسی با دوربین دو چش
#11
نمیشه یه کم واضح تر گرفت
این که داغونه
باکیفیت تر
پاسخ
#12
عکاسی بادوربین دوچشمی محدود به ماه میشه و نمیشه هم عکس های خیلی خوبی گرفت.شما باید دوربین رو طوری نزدیک به چشمی نگه دارید که ماه از تو دوربین دیده بشه.بعد اگر فوکوس دستی هست باید با دقت فوکوس کنید.اگر نوردهی هم دستی هست با یک نوردهی مناسب میتونید عکس های خوبی بگیرید.
این لینک رو نگاه کنید.عکس های من از ماهگرفتگی سال پیش هست که به صورت آفوکال از پشت دوچشمی 80*20 گرفته شده.
http://www.nightsky.ir/content/view/1315/43/
گل نیلوفر در مرداب می روید تا همه بدانند در سختی ها باید زیبایی آفرید!
http://astrophoto.aminus3.com
پاسخ


موضوعات مشابه ...
موضوع نویسنده پاسخ بازدید آخرین ارسال
انتخاب سه پایه برای دوربین دوچشمی 80*20 frankval 5 11,340 05-08-2018, 09:27 PM
آخرین ارسال: khosro777
نگهدارنده گوشی تلفن همراه بر روی دوربین دوچشمی M_Saturn 3 5,232 05-11-2015, 12:32 AM
آخرین ارسال: abadanastro
کمک برای خرید دوربین alid2 3 5,976 12-27-2014, 12:11 AM
آخرین ارسال: bahram_los
نحوه استفاده از دوربین دوچشمی در آسمان شهرهای بزرگ mohsenz2006 5 6,608 11-17-2014, 09:55 PM
آخرین ارسال: Regulus
مقایسه بین دو دوربین دوچشمی 25x100 mohsenz2006 2 5,292 11-17-2014, 03:34 PM
آخرین ارسال: mohsenz2006
سر در گمی برای خرید دوربین sunyyyyy 24 17,895 11-17-2014, 01:15 PM
آخرین ارسال: mars
دوربین دوچشمی farshad.f 11 10,635 08-23-2014, 01:12 PM
آخرین ارسال: farshad.f
روش تمیز کردن دوربین دوچشمی NSN--F 12 14,159 02-19-2012, 08:35 PM
آخرین ارسال: mojiran
سوال: دوربین های دوچشمی چه تفاوتی دارند؟؟؟؟ amir adib 3 4,385 01-29-2012, 02:25 PM
آخرین ارسال: mohammad_reza
دوربین دوچشمی 20×80 hamidseyfi 49 33,057 01-24-2012, 09:28 PM
آخرین ارسال: mohammad_reza

پرش به انجمن:


کاربران در حال بازدید این موضوع: 1 مهمان