راهنمایی در خرید و تعویض فوکوسر..
#11
پس داخل ان رنج به نظرشمت 1200 خوب نیست ریچی 6 اینج ؟
تلسکوپ 6 اینچی ریچی کرتین
پاسخ
#12
سلام
فوکوسر دو سرعته فرقش اینه که یه پیچ جدا داره که سرعت تغییر فوکوسش 10 برابر از پیچ اصلی کمتره.
در مورد بحثی هم که در مورد خرید تلسکوپ پیش اومد باید به هدف خودتون توجه کنید. اگر برای عکاسی از ماه و سیارات میخواین تلسکوپ رو استفاده کنید همین بازتابی بهتره. به نظر من فعلا همینو نگهدارید و بعد مقر و آپو رو با هم بگیرید و دوربین رو هم مادیفای کنید و از عکاسی دیپ اسکای لذت ببرید!
گل نیلوفر در مرداب می روید تا همه بدانند در سختی ها باید زیبایی آفرید!
http://astrophoto.aminus3.com
پاسخ
#13
پس به نظرشما اقای کامکار ، من فوکوسر را تهیه کنم بهتر نیست ؟پس من فعلا همین تلسکوپ را نگه می دارم.
تشکر
پاسخ
#14
اقای کامکار عزیز پاسخ ندادید بنده به نظرشما بخرم پس ؟فوکوسر ؟
پاسخ


موضوعات مشابه ...
موضوع نویسنده پاسخ بازدید آخرین ارسال
خرید تلسکوپ lm2000 445 242,021 10-11-2017, 03:15 PM
آخرین ارسال: Aliraza
خرید تلسکوپ Abedi132 232 129,626 10-08-2017, 04:13 PM
آخرین ارسال: Aliraza
راهنمایی ali-r 0 3,577 02-27-2017, 10:53 AM
آخرین ارسال: ali-r
راهنمایی برای خرید تلسکوپ aref.moradi 109 69,979 10-16-2016, 02:21 AM
آخرین ارسال: Regulus
مشورت در مورد خرید تلسکوپ S_M_N_7 3 5,868 05-11-2016, 06:07 PM
آخرین ارسال: XT8
خرید تلسکوپ از تولید کننده ایرانی Regulus 111 60,138 06-11-2015, 10:21 AM
آخرین ارسال: Mostafa United
راهنمایی در خرید انواع تلسکوپ bluestare 70 43,548 10-20-2014, 07:32 AM
آخرین ارسال: rahim
راهنمایی در خرید تلسکوپ wo zs80 XT8 21 13,705 02-04-2014, 04:46 PM
آخرین ارسال: delavargroup
راهنمایی در خرید بهترین بارلو ufoufo 9 7,250 05-28-2012, 12:22 PM
آخرین ارسال: MY SKY
ماه رو تار میبینم.لطفا راهنمایی کنید samannikzad 10 6,895 11-16-2011, 08:57 AM
آخرین ارسال: mars

پرش به انجمن:


کاربران در حال بازدید این موضوع: 1 مهمان