موسسه پروفسور حسابی شیراز
#1
نمایشگاه اوقات فراغت، بازی و سرگرمی و کودک و نوجوان 1392 در تاریخ 20 مرداد ماه افتتاح و در تاریخ 25 مرداد ماه با برگزاری مراسم اختتامیه و معرفی غرفه های برتر به پایان رسید.
یکی از ویژگی های خاص این نمایشگاه حضور موسسه نجوم و اختر فیزیک پروفسور حسابی با فعالیتی متفاوت در ایستگاه نجوم کودک و نوجوان و ارائه آموزش هایی ویژه نونهالان بود.
گرچه قرارگرفتن ایستگاه نجوم در سالن هیئت ها و تجهیزات ورزشی مشکلات بسیاری را برای موسسه ایجاد کرد اما در نهایت فعالیت های ویژه و خاص موسسه که در نمایشگاه رونمایی شد و همچنین کیفیت بالای غرفه مذکور باعث شد این غرفه به عنوان یکی از غرفه های برتر در مراسم اختتامیه معرفی گردد.
از جمله برنامه های ارائه شده در این نمایشگاه می توان برگزاری کارگاه آموزش نجوم به کودکان با استفاده از نقاشی و رنگ آمیزی، ارائه محصولات آموزشی نجوم به کودکان، معرفی علم نجوم به عموم، ارائه نرم افزار های نجومی و فیلم های مستند نجومی محصول موسسه و .... و در حاشیه آن رنگ آمیزی صورت کودکان جهت علاقه مند نمودن آن ها به علم نجوم نام برد.
گزارش مصوری از نمایشگاه و نمایشگاه نقاشی نجومی کودکان در ادامه ارائه می گردد. ضمنا در پایان هفته برندگان نمایشگاه نقاشی نجومی کودکان اعلام می گردد.
مشاهده نقاشی ها مشاهده تصاویر
دوشنبه , 18 مهر 1384.گاهی یه تاریخ آدمو پر انرژی تر میکنه.منو استروتاکSmile
پاسخ


موضوعات مشابه ...
موضوع نویسنده پاسخ بازدید آخرین ارسال
گروه نجومی فعال در شیراز ؟ ruzbeh 3 3,267 07-19-2008, 09:03 AM
آخرین ارسال: major-physics

پرش به انجمن:


کاربران در حال بازدید این موضوع: 1 مهمان