کدوم تلسکوپ
#31
درود
منم با ایشون موافقم .من یه مدت با تال 120 کار کردم همه چیش خوب بود جز وزنش!
جالبه وزن تال 120 تقریبا با وزن 10 اینچ اسکای واچر برابره!!
پاسخ
#32
اشکال نداره فدای سرت
اینجور که شما میگین سنگینه پس رونی کلمن باید بیاد اینو بلند کنه :lol:
این همه نقش عجب بر در و دیوار وجود هر که فکرت نکند ، نقش بُوَد بر دیوار
«بوستان سعدی»

حسین ابراهیمی
پاسخ
#33
:lol: :lol: :lol:
تا مرهم زخم کهنه ما نمک است
هر سو که نگاه می*کنم قاصدک است
من ماندم و یک درد به نام*ِ پرواز
این درد میان مَردها مشترک است
پاسخ


موضوعات مشابه ...
موضوع نویسنده پاسخ بازدید آخرین ارسال
همخط کننده لیزری اینه تلسکوپ M_Saturn 8 5,365 11-13-2012, 01:31 PM
آخرین ارسال: mohammad_reza
خرید تلسکوپ دانشجویی!!! Virologist 4 4,334 02-29-2012, 04:43 PM
آخرین ارسال: Regulus
شکار یک تپ اختر فوق سریع و بسیار نورانی توسط تلسکوپ ناسا !! amir adib 2 2,815 11-11-2011, 01:16 PM
آخرین ارسال: amir adib
راهنمایی برای خرید تلسکوپ یا دوربین دوچشمی rezvan 4 4,032 08-28-2011, 02:32 PM
آخرین ارسال: M_Saturn
تلسکوپ ORION-M42 7 4,096 11-12-2010, 10:45 AM
آخرین ارسال: Sky_Watcher
اجرام قابل دیدن با تلسکوپ 6 اینچی sinohe_srs 5 3,847 07-30-2010, 10:46 AM
آخرین ارسال:
تلسکوپ اشمیت-دابسونی! roobahak 8 4,276 12-04-2009, 12:29 PM
آخرین ارسال: abadanastro
تلسکوپ EBN e SINA 20 10,181 10-31-2009, 02:58 PM
آخرین ارسال: abadanastro
تلسکوپ آماتوری EBN e SINA 10 6,385 10-25-2009, 09:35 AM
آخرین ارسال:
تلسکوپ گالیله M_Saturn 7 4,263 06-24-2009, 01:26 AM
آخرین ارسال: nrss77

پرش به انجمن:


کاربران در حال بازدید این موضوع: 1 مهمان