تلسکوپ سازی صنعتی چطور و چگونه؟
#1
سلام دوستان
من یه سوال کاملا فنی از شما داشتم.میخواستم بدونم برای تراش اینه و عدسی از چه دستگاهی میشه استفاده کرد.من شنیده بودم با دستگاه cnc این کارو انجام میدن ولی نمیدونم چطور؟
اگه کتابی هم تو این زمینه هست(تلسکوپ سازی صنعتی)لطفا معرفی کنید.
پاسخ
#2
ایا کسی اطلاعی راجع به این موضوع نداره مثلا کتابی یا مستندی و...



وبلاگ من: www.skytotelescope.blogfa.com
پاسخ


موضوعات مشابه ...
موضوع نویسنده پاسخ بازدید آخرین ارسال
فروش تلسکوپ ماکستوف 90 mehrdad062 1 5,997 08-13-2020, 09:21 AM
آخرین ارسال: محمد امام
خرید تلسکوپ lm2000 445 242,021 10-11-2017, 03:15 PM
آخرین ارسال: Aliraza
طرز کار با تلسکوپ Kamran1358 131 87,128 10-10-2017, 10:49 PM
آخرین ارسال: Aliraza
تلسکوپ های کامار و مدیک abadanastro 13 15,939 10-08-2017, 07:08 PM
آخرین ارسال: Arman taiebi
خرید تلسکوپ Abedi132 232 129,626 10-08-2017, 04:13 PM
آخرین ارسال: Aliraza
تست و بررسی تلسکوپ 130 میلیمتری بازتابی پلاریس - مید mehdi.m68 0 4,822 04-10-2017, 01:49 PM
آخرین ارسال: mehdi.m68
راهنمایی برای خرید تلسکوپ aref.moradi 109 69,979 10-16-2016, 02:21 AM
آخرین ارسال: Regulus
تراز کردن تلسکوپ ORION-M42 5 7,984 07-23-2016, 01:47 PM
آخرین ارسال: rmnmusicworld
مشورت در مورد خرید تلسکوپ S_M_N_7 3 5,868 05-11-2016, 06:07 PM
آخرین ارسال: XT8
موازی سازی پرتوها ansari 94 2 4,226 03-16-2016, 05:56 PM
آخرین ارسال: Regulus

پرش به انجمن:


کاربران در حال بازدید این موضوع: 1 مهمان