تالار گفتگو ستاره‌شناسان
رخگرد ماه - نسخه قابل چاپ

+- تالار گفتگو ستاره‌شناسان (https://www.astrotalk.ir)
+-- انجمن: منظومه خورشیدی (https://www.astrotalk.ir/forum-4.html)
+--- انجمن: ماه (https://www.astrotalk.ir/forum-31.html)
+--- موضوع: رخگرد ماه (/thread-1624.html)

صفحات 1 2


رخگرد ماه - setare - 09-21-2010

ببخشید که دیر شد .
متاسفانه کتاب دست یکی از دوستان بود و وقتی گرفتمش درخواست شما رو فراموش کردم . اما امیدوارم قدر اسکن کردن کتاب در ساعت 3 نصف شب رو بدونید . Big Grin



خیلی خیلی ممنون Big Grin Smile :o Tongue :wink: