![]() |
|
پشت و روی ماه - نسخه قابل چاپ +- تالار گفتگو ستارهشناسان (https://www.astrotalk.ir) +-- انجمن: منظومه خورشیدی (https://www.astrotalk.ir/forum-4.html) +--- انجمن: ماه (https://www.astrotalk.ir/forum-31.html) +--- موضوع: پشت و روی ماه (/thread-333.html) صفحات
1
2
|
پشت و روی ماه - ALIFOAD - 09-10-2007 به نظر من اصلا جای تعجبی وجود نداره 8O چون فاصله زمین تا ماه به گونه ای نیست که مانع برخورد شهاب سنگ ها به اون بشه :roll: |