![]() |
|
دوتا ماه ( شایعه قدیمی ) مریخ به اندازه ماه دیده میشود ! - نسخه قابل چاپ +- تالار گفتگو ستارهشناسان (https://www.astrotalk.ir) +-- انجمن: منظومه خورشیدی (https://www.astrotalk.ir/forum-4.html) +--- انجمن: ماه (https://www.astrotalk.ir/forum-31.html) +--- موضوع: دوتا ماه ( شایعه قدیمی ) مریخ به اندازه ماه دیده میشود ! (/thread-1661.html) |
دوتا ماه ( شایعه قدیمی ) مریخ به اندازه ماه دیده میشود ! - rezash - 08-26-2010 البته در 5 شهریور ماه و مشتری در حالت مقارنه قرار میگیرند که دستکمی از دو ماه در اسمان نداره. دوتا ماه ( شایعه قدیمی ) مریخ به اندازه ماه دیده میشود ! - supr nova - 08-26-2010 basira نوشته: من هم شنیدم مریخ در نزدیک ترین فاصلش با زمین قرار میگیره البته نه اینکه به اندازه ماه بشه. :wink:البته مثل ابن كه نزديكترين فاصله در مقابله ها اتفاق مي افتد. دوتا ماه ( شایعه قدیمی ) مریخ به اندازه ماه دیده میشود ! - abadanastro - 08-26-2010 دوستان ظاهرا خودتان هم بدتان نمی آید یک شایعه را کش بدهید . لطفا چند تاپیک با موضوعات مایه دار درست کنید این سوژه بسته شد با این تنیجه گیری : مریخ به اندازه ی ماه در آسمان دیده نخواهد شد ، این فقط شایعه است |