![]() |
|
میاید سیاره بسازیم ..........!!! (بحث علمی) - نسخه قابل چاپ +- تالار گفتگو ستارهشناسان (https://www.astrotalk.ir) +-- انجمن: گوناگون (https://www.astrotalk.ir/forum-7.html) +--- انجمن: پرسش و پاسخ (https://www.astrotalk.ir/forum-48.html) +--- موضوع: میاید سیاره بسازیم ..........!!! (بحث علمی) (/thread-2358.html) |
میاید سیاره بسازیم ..........!!! (بحث علمی) - هلیا - 09-08-2012 تموم شد پاکش کردم |