![]() |
|
واقعا چرانجوم؟؟؟؟؟؟؟؟؟ - نسخه قابل چاپ +- تالار گفتگو ستارهشناسان (https://www.astrotalk.ir) +-- انجمن: گوناگون (https://www.astrotalk.ir/forum-7.html) +--- انجمن: گفتگوی آزاد (https://www.astrotalk.ir/forum-56.html) +--- موضوع: واقعا چرانجوم؟؟؟؟؟؟؟؟؟ (/thread-686.html) |
واقعا چرانجوم؟؟؟؟؟؟؟؟؟ - amir adib - 01-23-2012 خب لایک می کردی ...... در حال حاضر لایک معنی تشکر می ده. این طور نیست ......... واقعا چرانجوم؟؟؟؟؟؟؟؟؟ - ama1372 - 01-24-2012 Regulus نوشته: جا داشت یه تشکر از اون پست اولی می کردم که متاسفانه گزینه تشکری وجود نداره.چون تا بحال خیلی ها این حرفها رو بهم زدن و بجای تشویق فقط میخوان من رو از نجوم نامید کنن |