![]() |
|
هر چه میخواهد دل تنگت بگو.... - نسخه قابل چاپ +- تالار گفتگو ستارهشناسان (https://www.astrotalk.ir) +-- انجمن: گوناگون (https://www.astrotalk.ir/forum-7.html) +--- انجمن: پرسش و پاسخ (https://www.astrotalk.ir/forum-48.html) +--- موضوع: هر چه میخواهد دل تنگت بگو.... (/thread-1224.html) |
هر چه میخواهد دل تنگت بگو.... - N.Sayah - 03-31-2015 مدت زیادی بود که به سایت سر نزده بودم از همینجا از دوستانی که پیام داده بودن و جواب نداده بودم عذر خواهی میکنم درود فراوان |