يك سوال از آقاي جعفرزاده
#1
سلام
خسته نباشيد

مي خواستم بدونم براي ثبت نام در كلاس هاي نجوم بايد كجا ثبت نام كنم در سايتahvaz astro نوشته بوديدبراي اطلاعات بشتر به اين شماره زنگ بزنيد اما من هر وقت زنگ مي زنم يا خاموش يا برنمي داريد كجا بايد اقدام كنم؟
نکته درک نشدنی جهان این است که جهان درک نشدنی است....! آلبرت انشتین
پاسخ
#2
درود بر شما


برای تماس با انجمن به شماره 09169178189 تماس بگیرید.
پاسخ


موضوعات مشابه ...
موضوع نویسنده پاسخ بازدید آخرین ارسال
سوال درموردشهاب سنگها جوینده 1 3,408 08-25-2016, 10:31 PM
آخرین ارسال: irantrn
سوال: شناسایی جرم صبح گاهی betelgos 244 106,619 06-29-2016, 10:02 AM
آخرین ارسال: Shahab
چند تا سوال؟ ( سوال های نجوم و فیزیک ) M101 63 31,984 05-12-2014, 03:11 PM
آخرین ارسال: الفا جبار
سوال هفته mohammad_reza 88 44,661 12-10-2013, 02:34 AM
آخرین ارسال: shabaviz
3 سوال شاید احمقانه apicks 24 12,956 11-12-2012, 09:31 PM
آخرین ارسال: mohammad_reza
سوال در مورد علم هیئت ... Galaxy 2 3,803 07-17-2012, 08:38 PM
آخرین ارسال: alimohamadi74
چندین سوال یک مبتدی برای شروع alisc 6 4,962 06-02-2012, 05:57 PM
آخرین ارسال: alisc
یک سوال! : سیاره ها نورشان را از کجا می آورند؟ ناسا 4 5,003 01-25-2012, 01:58 PM
آخرین ارسال: ama1372
سوال:تحویل سال،کسوف های بزرگ و... hjavaneh 5 4,312 12-06-2011, 11:43 AM
آخرین ارسال: astronomy
یه سوال در مورد اعداد مثل 3ر4 دارم. majix 4 3,967 08-26-2011, 10:34 AM
آخرین ارسال: Astronomer169

پرش به انجمن:


کاربران در حال بازدید این موضوع: 1 مهمان