انجمن نجوم ویکتور هامبارسومیان ت
#1
انجمن ستاره شناسی و.هامبارسومیان تهران از سال 1993 در موسسه فرهنگی ورزشی ارامنه سیپان شروع به فعالیت کرد و در طی 13 سال توانست رصدگران فراوانی را از قشر ارمنی جمع اوری کند از جمله اوشین زاکاریان و ....
در حال حاظر گروه با بیش از 14 عضو به فعالیت خود ادامه میدهد
ابزار رصدی گروه: تلسکوپ 8 اینج دابسونی . 4 اینچ نیوتونی . دوچشمی 30*70 و 40*60
به زودی وب سایت گروه راه اندازی میشه ونحوه تماس با گروه رو میل خودمه
قوانین تالار اسمان شب ایران
http://nightsky.ir/modules.php?name=For ... opic&t=339
پاسخ
#2
بسیار خوشحال می شویم که فعالیتهای شما ادامه داشته باشد
پاسخ


موضوعات مشابه ...
موضوع نویسنده پاسخ بازدید آخرین ارسال
گروه نجوم پرن يزد گروه نجوم پرن يزد 61 35,445 03-11-2016, 01:09 AM
آخرین ارسال: گروه نجوم پرن يزد
انجمن نجوم آماتوري ليرا (آمل) shabaviz 2 5,083 09-06-2013, 11:41 AM
آخرین ارسال: SefidMeshki
تشکیل انجمن ستاره شناسی مدرسه هاجر روستای ناصرالدین M_Saturn 4 5,180 08-05-2013, 07:06 PM
آخرین ارسال: M_Saturn
نجوم در ساري shabaviz 0 3,245 12-21-2012, 07:15 PM
آخرین ارسال: shabaviz
انجمن نجوم کانون پرورش سنندج الهام موسس غفاری 2 3,706 09-11-2012, 10:36 PM
آخرین ارسال: الهام موسس غفاری
برنامه ویژه انجمن برای فرود کاورشگر کنجکاوی بر مریخ khosro777 0 2,886 07-26-2012, 06:04 PM
آخرین ارسال: khosro777
انجمن ستاره شناسی سیدنی استرالیا Shahram 1 3,669 05-15-2012, 03:02 PM
آخرین ارسال: Regulus
کسی هست عضو انجمن نجوم رشت باشه؟؟ amin fereydouni 6 6,625 08-19-2011, 09:58 AM
آخرین ارسال: amin fereydouni
انجمن ستاره شناسی مرودشت !؟ -Vega- 1 3,613 08-16-2011, 12:12 AM
آخرین ارسال: khosro777
انجمن ستاره شناسی ما! astronomer50 9 6,619 04-16-2011, 05:41 PM
آخرین ارسال: abadanastro

پرش به انجمن:


کاربران در حال بازدید این موضوع: 1 مهمان