سوالاتی در مورد تاریخ و روایات در نجوم
#1
EARTH TO COLLIDE WITH NIBIRU ON JULY 21, 2012! تصادم نیبیرو(ub313) با زمین در دوم جولای 2012 weeklyworldnews.com/headlines/42896/earth-to-collide-with-nibiru-on-july-21-2012/ این تاریخ برابر دوم رمضان 1433 است و "يَظهَرُ فيِ السَّماءِ آيَةٌ لِلَيلَتَينِ تَخلوُانِ مِن شَهرِ رَمَضانَ": وقتی دو شب از ماه رمضان گذشته است، نشانه اي در آسمان ظاهر مي*شود. الملاحم و الفتن: سيّد بن طاووس، ص احتمالادر این تاریخ نیبیرو با چشم غیر مسلح رویت شود و اما برخوردی با زمین ندارد مگر قطعه از او که در مشرق (شرق بلاد اسلامی)و یا در خاک کشور ایالات متحده بزرگ فرود می اید شیخ مفید- دانشمند شیعی – آورده است: هر گاه- ستاره ای- سرخ- را دیدی -که آن را نمی شناسی- و در مسیر-حرکت ستارگان قرار ندارد -و در آسمان از جایی به جایی دیگر می رود- و مانند ستون است، در حالی که ستون نیست، پس بی گمان،چنین چیزی نشانۀ جنگ، بلاها، کشته شدن بزرگان، زیادی شرور و اندوه*ها و آشوب در میان مردم است (نیبیرو)(الاختصاص، ص (۱۶۲ نابودی بنی عبّاس -(حکومت عربستان )هنگام نمایان شدن -ستاره*ای در دل آسمان -و صدای شدید افتادن چیزی از آسمان -و شکافته *شدنی است. همۀ اینها در ماه رمضان خواهد بود. سرخی میان پنجم تا بیستم رمضان است و صدای شدید افتادن- چیزی از آسمان- در نیمه تا بیستم ماه می باشدو شکافته* شدن- از بیستم تا بیست و چهارم- ستاره خواهد بودو ستاره *ای دیده می* شود- که مانند ماه نورافشانی می کند- و سپس چونان مار در هم می پیچد- تا جایی که نزدیک است- دو سر آن به هم برسند ) الفتن، ج ۱، ص۲۳۰، جزء ۳، ح ۶۴۳، مکتبة التوحید، قاهره، چاپ اوّل، وقتى از جانب مشرق آتشى- مشاهده نمودید -همچون هردى (پارچه رنگ آمیزى شده رنگ سبز و سرخ ) بزرگ كه سه یا هفت روز- بالا مى آید- در آن هنگام به خواست خدا- منتظر فرج آل محمد صلى الله علیه و آله باشید و خداست عزیز و حكیم )). سنن ابن ماجة ج 2 ص 1347): نوستراداموس پیشگوی معروف فرانسوی- در قرن ۲ قطعه ۴۱ میگوید: ستاره ای بزرگ هفت روز خواهد سوخت- گویی از ورای ابرها -دو خورشید نمایان خواهد شد - سگ ماستیف در طول -شب زوزه می کشد - در این هنگام پاپ محل- اقامت خود را تعقیر می دهد- و از امام باقر نقل شده (بحارالانوار ج۵۲-ص۲۳):از سوی مشرق اگر اتشی بزرگ- و سرخ فام مشاهده نمودید- که سه یا هفت روز بالا امد -منتظر فرج ال محمد باشید
پاسخ
#2
Earth to collide with nibiru on july 21, 2012!
این جمله را در موتور جستجوگر کلیک کنید
ایا ناسا در مورد این دنباله دار یا سیاره سرگردان پنهان کاری می کند ؟
ایا ستاره الفا شکارچی بزودی منفجر می شود؟
پاسخ
#3
«ثعلبة* ازدي*» از امام* باقر(ع*) نقل* كرده* كه* فرمودند:
«دو نشانه* پيش* از ظهور قائم*(ع*) خواهد بود: خورشيدگرفتگي* در نيمه* ماه* رمضان* و ماه*گرفتگي* در آخر آن*.»
به* حضرت* عرض* كردم*:« يابن* رسول*الله خورشيد در انتهاي* ماه* كسوف* مي*كند و ماه* در نيمة* آن* خسوف*.»
حضرت* فرمودند:
«خودم* مي*دانم* چه* مي*گويم*؛ اين* دو نشانه*اي* است* كه* از زمان* فرود آمدن* آدم* (از بهشت* به* زمين*) سابقه* نداشته* است*. الارشاد، شيخ* مفيد، ج*2، ص*374؛ الغيبة*، نعماني*، ص*181، اعلام*الوري*، ص*429؛ الغيبة* شيخ* طوسي*، ص*270، بشارة*الاسلام*، ص*96؛ يوم*الخلاص*، ص*516؛ تاريخ* مابعدالظهور، ص*118
ایا عبور نیبیرو (ub313)از نزدیکی زمین می تواند باعث خسوف و کسوف غیر عادی شود و تاثیرات ان بر زمین چیست ایا نیبیرو باعث فعال شدن اتشفشانها و بروز زلزله ها و تعقیرات اب و هوایی می شود؟
پاسخ
#4
من دیشب یک نوری سرخ رنگ تو اسمان شهرمون دیدم ساعت 8 شب به اندازه لوبیا بود به تظرت نشونه بود :p
اگه بخواد منفجر بشه نیاز نیست ناسا بگه کلی منجم حرفه ای هست سریع اطلاع رسانی می کنند یکی از این ادمها صادق قمی زاده تا الان دوتا اتفاق مهم رو به ناسا گزارش داد یکی رفتن نوار مشتری دومی طوفانی در زحل اینو بدون این چیزهایی که شما میگی مال الان نیست مال چند صد سال دیگه هست نگران این چیزها نباش من خیلی تحقیق کردم.
پاسخ
#5
[COLOR="#008000"]-امام صادق ‏علیه السلام می‏فرماید:
«اِنّ قُدّامَ القائِمِ‏علیه السلام لَسَنَةٌ غَیْداقَةٌ یَفْسُدُ فِیها الثَّمَرُ فِی النَّخْلِ فَلا تَشُکُّوا فِی ذلکَ» ( كشف الغمة ، ج‏2، ص: 462)

در آستانه قیام قائم ‏علیه السلام سالی پرباران خواهد بود که در اثر آن، خرما بر روی نخل می‏پوسد. پس در این تردیدی به خود راه ندهید».

ایا خسارتهای ناشی از باران در اثر فوران اتشفشان بزرگی چون یلوستون است ؟



2-...وَ إِذَا آنَ قِیَامُهُ مُطِرَ النَّاسُ جُمَادَى الْآخِرَةَ وَ عَشَرَةَ أَیَّامٍ مِنْ رَجَبٍ مَطَراً لَمْ یَرَ الْخَلَائِقُ مِثْلَهُ ...(الإرشاد ج‏2 381 )


وقتی که زمان قیام قائم ‏علیه السلام نزدیك شود، بر مردم باران فرو خواهد ریخت؛ در ماه جمادی‏الثانی و ده روز رجب؛ بارانی که مانندش دیده نشده است[/COLOR]
[COLOR="#800080"]
اتشفشان[/COLOR]

حذیفـة بن یمان می گوید: رسول خدا(صلّی‏الله‏علیه‏وآله) فرمود:

بی‏گمان به سوی شما آتشی می‏آید که امروز، در درّه‏ای که به آن بَرَهوت

گفته می‏شود، خاموش است. مردمان را فرا می‏گیرد، در آن عذابی دردناک

است و جانها و مالها را می‏بلعد. تمام دنیا را طیِّ هشت روز در‏می‏نوردد

و مانند باد و ابر پرواز می‏کند. گرمی‏اش در شب بیشتر از روز، و برای آن،

بین آسمان و زمین، غرّشی مانند رعدِ توفنده است. آن آتش در روز،

به سرهای مخلوقات نزدیکتر است تا آسمان. گفتم: ای فرستادة خدا،

آیا در آن روز، مردان و زنانِ مؤمن از این آتش در امان‏اند؟ فرمود:

کجایند مردان و زنان مؤمن در آن روز؟! مردم از خران بدترند؛

همانند چهارپایان بر یکدیگر می‏جهند، در حالی که میان ایشان مردی نیست

که بگوید: باز ایستید (نکنید)، باز ایستید (نکنید). حلیة الأولیاء، ج 5 ، ص١٣۶٠..
پاسخ
#6
1-ub313 همون سیارکیه که حدود سال 2006 به نام سیاره دهم معرفی شد ولی بعد از یه مدت با تعریف جدید سیاره از گروه سیارات خارج شد و پلوتون رو هم با خودش از جمع سیارات حذف کرد. این سیارک در کمربند سیارکی کایپر در حال چرخش به دور خورشید هست و مدارش به شکل بیضی کشیده ای هست که سیارک طی این مسیر برای مدتی از پلوتون و نپتون هم به خورشید نزدیکتر میشه(البته نه بیشتر از این)
این سیارک هم مثل همه سیارک های دیگه هست و تو مدار طبیعیش می چرخه و در نزدیکترین حالتش با تلسکوپ هابل فقط میشه شکل ظاهری اونو تشخیص داد.(چه برسه با چشم غیر مسلح)
2- اینکه ناسا پنهان کاری میکنه یا نه رو من نمی دونم و مهم هم نیست چون اگر می تونستیم کاری انجام بدیم, مطمئنا این امریکا بود که برای اثبات اینکه ناجی بشره برای حل این مشکل دست به کار میشد.
3- ستاره ابط اجوزا (الفا جبار) ممکنه هر لحظه منفجر بشه و هیچکس نمیتونه زمان دقیقی برای این اتفاق پیش بینی کنه ولی حتی اگه این اتفاق رخ بده فاصله این ستاره انقدر زیاد هست که مشکلی برای زمین پیش نیاد. حداکثر فاصله ای که یه ابرنواختر می تونه به ما اسیب برسونه حدود 60 سال نوریه, در حالی که فاصله ابط الجوزا از ما 350 سال نوریه.
4- نیبیرو (فرضی) نمی تونه باعث کسوف در نیمه ماه و خسوف در پایان ماه بشه. برای کسوف باید جسمی بین خورشید و زمین قرار بگیره. برای خسوف هم باید جسمی بین خورشید و ماه قرار بگیره. تا الان مشکی نیست. ولی وقتی کسوف حاصل از نیبیرو رخ بده نیبیرویی که از خارج از مدار زمین اومده از زمین دور میشه و به سمت خورشید میره. در حالی که برای دیده شدن خسوف (یعنی تغییر روشنایی ماه) به جسم بزرگ و نزدیک (مثل زمین) نیاز هست. در حالی که نیبیرو که 15 روز قبل تونسته فقط سایه کوچیکی روی زمین درست کنه که باعث خورشید گرفتگی شده بعد 15 روز (که از زمین دور شده) نمی تونه سایه بقدر کافی تاریکی درست کنه که باعث خسوف بشه.
5- در مورد یلو استون هم بگم که این مطالب زاده ذهن نویسنده های فیلم هاست وگرنه خیلی از مناطق زمین از نظر زمین شناسی از یلو استون بالقوه فعال ترن.
در هر حال خیلی از اتفاقات ممکنه پیش بیان که ما از اونا خبر نداریم. مثلا سیارکی به سمت زمین بیاد که ما تا به حال نشناختیمش. پس نمی تونیم در مورد اینده با قطعیت صحبت کنیم.
پاسخ
#7
از پاسخهای شما متشکرم (regulus)
ابط الجوزا خطری برای زمین ندارد فقط نشانهای برای ظهور امام مهدی است
و اما مطلب دیگر گذر زهره در 17 خرداد 1391 است که برابر نیمه رجب می باشد طبق متون دینی دجال و سفیانی دو تن از دشمنان امام مهدی در ماه رجب خروج می کنند
خروج سفیانی - ویکی‌پدیا

و اما زهره سیاره ای است که برای شیاطین مقدس است

شیطان می آید!(صفحه نه) - خاستگاه پنج پر - و اینک آخرالزمان
[COLOR="#FF0000"]
و خداوند این نشانه را قرار داده که ما دجال و سفیانی را بشناسیم [/COLOR]

(فی ولایة السفیانی الثانی وخروجه علامة ترى فی السماء) ( به روایت امام نعیم بن حماد) در زمان خروج سفیانی علامتی در اسمان است
پاسخ
#8
دلایلی که شما میارین و تو wikipedia نوشته (اگر درست باشن حتی حدیث امام صادق(ع)) خیلی دور تر از ما هستن. برای مثال قیام سفیانی و یمانی و ... باید حدود 6 یا 7 ماه قبل از ظهور امام زمان رخ بده ولی نقل قول های انجام شده میگن که قبل از قیام سفیانی جنگی به پا میشه و گروهی از شرق به سمت شام و فلسطین حمله میکنن در حالی که فعلا خبری نیست.
چیزی که توی همه مطالب تو اینترنت در مورد علائم ظهور بود, این بود که همه سعی داشتن این علائم رو به علم ربط بدن. این یکم احمقانه هست. معجزات طبق علم روی نمیدن. مثلا تصویر هابل از یک سحابی که شکل سحابی (از دید ما) شبیه دست انسان هست و ربط دادن این موضوع به نشانه های ظهور. اون نشانه ها برای همه مردم هست نه فقط برای عده ای محدود که این عکسو دیدن. اگه قرار بود این همون نشانه باشه ما واقعا شانس اوردیم که این سحابی تو یکی از عکسای هابل ثبت شده.
خیلی از روایتی که در اینباره هست و من تو سایتا دنبالشون می گشتم کاملا یکسان بودن (با ترجمه یکسان) و تقریبا میشه گفت از یه جا کپی پیست شده بودن. من نمی دونم این منبع چیه ولی اگه این منبع معتبر نباشه ما داریم الکی خودمونو گول میزنیم. بهتره به جای خوندن سایت ها به کتاب های معتبر قدیمی(با چاپ قدیمی که تحت تاثیر بحث های امروز اصلاح نشدن) رجوع کنیم. و از اون بهتر بد نیست یکم بجای گشتن دنبال نشانه های ظهور و حتی فکر کردن به ظهور امام زمان یکم به زمان حال خودمون فکر کنیم و ببینیم ایا می تونیم به خودمون مسلمون یا حتی انسان بگیم یا نه. اگه نمی تونیم چرا باید منتظر ظهور امام زمان باشیم. ما از دشمنان امام زمان هستیم و منتظر ظهورش هستیم!!!
پاسخ
#9
جناب regulusاون روایت که تصرف بیت المقدس را قبل از ظهور می داند معتبر نیست بلکه فلسطین هشت ماه بعد از ظهور تصرف می شود که این بحث خارج از تالار گفتگو ستاره شناسی است
لطفا نیبیرو ub313 را رصد کنید
پاسخ
#10
ببخشید منظورتون از نیبیرو رو رصد کنید چی بود؟ یعنی ما رصد کنیم؟
پاسخ


موضوعات مشابه ...
موضوع نویسنده پاسخ بازدید آخرین ارسال
بحث در مورد مریخ amir adib 562 166,231 09-07-2016, 03:03 PM
آخرین ارسال: mihanazma
سوالاتی در مورد گرانش programmer1 3 3,123 07-09-2016, 11:27 AM
آخرین ارسال: programmer1
کاشف ستارگان و تاریخ کشف ستارگان کی بوده مثلا ستاره سهیل و دیگر س... Nojoomfa 6 4,178 07-16-2015, 12:43 AM
آخرین ارسال: abadanastro
نجوم به چه درد می خوره ؟ abadanastro 27 10,667 06-06-2014, 01:24 PM
آخرین ارسال: Regulus
ابر نو اختر شدن الفا جبار و روایات اخرالزمان ! الفا جبار 29 11,789 05-20-2014, 01:23 PM
آخرین ارسال: ستیا
چند تا سوال؟ ( سوال های نجوم و فیزیک ) M101 63 21,343 05-12-2014, 03:11 PM
آخرین ارسال: الفا جبار
رشته ی ارشد نجوم biochemistry.virology 2 2,992 07-06-2013, 11:25 AM
آخرین ارسال: M_Saturn
سوالی در مورد راه شیری S I L V E R 1 2,140 07-25-2012, 10:20 AM
آخرین ارسال: only orion
سوال در مورد علم هیئت ... Galaxy 2 2,989 07-17-2012, 08:38 PM
آخرین ارسال: alimohamadi74
سوالاتی در مورد گالیه.(لطفا کمک کنید) roojan 5 4,791 04-29-2012, 01:13 PM
آخرین ارسال: rasool_power

پرش به انجمن:


کاربران در حال بازدید این موضوع: 1 مهمان