نابودی کائنات
#1
[h=2]آیا زمین تا سه ماه دیگر نابود می*شود؟
یکی از عجیب*ترین نظریه*هایی که درباره سال 2012 وجود دارد نظریه*ای درباره نابودی، تخریب یا تاریکی سه روزه زمین است که به تازگی در قالب ایمیل*های مختلف که تلاش شده تاثیر*گذار باشند، به همراه لینکی از وب*سایت ناسا در میان کاربران اینترنتی منتشر شده*است.
این نظریه عجیب می*گوید در سال 2012 خورشید و زمین و مرکز کهکشان راه*شیری، یا همان ابر قطور کیهانی میانی کهکشان با یکدیگر همتراز می*شوند و آسیب*هایی به زمین وارد خواهد آمد، یا به گفته این ایمیل،* زمین برای سه روز در تاریکی مطلق فرو خواهد رفت.
در یکی از این این ایمیل*ها آمده*است: "ناسا پیش بینی کرده است که در 23-25 دسامبر 2012 (سوم تا پنجم دی 91) و در زمان تراز کائنات زمین به مدت 3 روز در تاریکی کامل به سر خواهد برد. دانشمندان آمریکایی تغییرات کائنات، خاموشی در کل کره زمین به مدت 3 روز از تاریخ 23 دسامبر 2012 پیش*بینی کرده*اند. این پایان جهان نیست، این هم ترازی جهان، جایی که خورشید و زمین برای اولین بار هم تراز می شوند. زمین از وضعیت کنونی که بعد سوم است به بعد صفر تغییر کرده و سپس به بعد چهارم تغییر می*کند.
در این گذار جهان با تغییر بزرگی روبرو می*شود و ما یک جهان جدیدی را خواهیم دید. پیش بینی شده است که این 3 روز تاریکی در روزهای 23، 24، 25 دسامبر 2012 (سوم تا پنجم دی ماه 91)خواهد بود، حفظ آرامش، در آغوش کشیدن یکدیگر، مناجات، خواب به مدت 3 روز بهترین راه حل است و آنهایی که بعد از این واقعه زنده می*مانند با یک جهان نوین روبرو خواهند شد و متاسفانه افرادی که از این موضوع ترس به دل راه دهند خواهند مرد!"
در انتهای این مطلب، به منظور اثبات حقیقت ایمیل،* لینکی از وب*سایت ناسا آورده شده*است، حال حقیقت نهفته در پس این نظریه و ایمیلی که برگرفته از کلیات این نظریه است، بر اساس لینکی که در خود ایمیل آمده، چیست؟
به دور از آلودگی*های نوری شهرها، مسیری درخشان به نام کهکشان راه*شیری در آسمان شب قابل مشاهده است. این مسیر طاقی مانند درخشان از نور میلیون*ها ستاره*ای شکل گرفته که انسان قادر نیست هریک از آنها را به تنهایی مشاهده کند زیرا این ستاره*ها بر روی صفحه میانی کهکشان منطبق شده*اند. از دیگر پدیده*هایی که مرکز کهکشان را اشغال کرده، ابرهای قطور گازی هستند که چشم انسان قادر به دیدن آنها نیست و تنها به شکل توده*هایی تاریک که نور کهکشان را مسدود می*سازند،*قابل مشاهده* هستند.
بزرگترین توده این ابرها از صورت فلکی ماکیان تا صورت فلکی قوس گسترده شده و معمولا با نام شکاف بزرگ (Great Rift) یا شکاف تاریک (Dark Rift) شناخته می*شود.از دیگر عناصر قابل توجه و نادیده کهکشان راه شیری در صورت فلکی قوس قرار داشته و سیاه*چاله مرکزی کهکشان است. مرکز کهکشان در فاصله 28 هزار سال نوری از زمین قرار داشته و میزبان سیاه*چاله*ای است که جرم آن چهارمیلیون برابر خورشید است.
شایعات هم*ترازی زمین در سال 2012، این دو پدیده نجومی را با موقعیت خورشید در مرکز کهکشانی در تاریخ 21 دسامبر 2012، همزمان با انقلاب زمستانی در نیم*کره شمالی، به یکدیگر ربط داده و پدیده*ای جدید را خلق کرده که در علم نجوم و ستاره*شناسی هیچ مفهومی ندارد.
همزمان با حرکت زمین به دور خورشید،*خورشید نیز نسبت به ستاره*های پس*زمینه در حرکت است و از این رو است که صورت*های فلکی قابل مشاهده به آرامی و متناسب با تغییر فصول، تغییر می*کنند. در 21 دسامبر 2012،* خورشید در موقعیت 6.6 درجه شمال مرکز کهکشانی قرار خواهد گرفت،* این فاصله*ای*است که به نظر می*آید به اندازه ابعاد 13 ماه کامل باشد. بر این اساس گفته می*شود این رویداد نجومی و ورود خورشید به درون شکاف تاریک به نوعی پیش*گویی یک فاجعه به شمار رفته و یا این تصور غلط را به وجود می*آورد که خورشید و زمین با سیاه*چاله*ای که در مرکز کهکشان قرار گرفته هم*تراز شده و به همین خاطر کشش گرانشی سهمگینی بر روی زمین وارد خواهد آمد و یا دیگر رویداد*های عجیب و غریب، نظیر تاریکی سه روزه زمین رخ خواهد داد.
اولین مدرک علیه این نظریه این است که انقلاب زمستانی یا تابستانی به خودی خود با هیچ یک از حرکات ستاره*ها و یا هیچ جرم دیگری در جهان در ارتباط نیست،* این رویداد تنها نشانگر دور و نزدیک شدن خورشید به قطب*های زمین است. دوم اینکه زمین در محدوده تاثیرات شدید گرانشی سیاه*چاله مرکزی کهکشان قرار ندارد زیرا تاثیرات گرانشی با دورتر شدن از سیاه*چاله کاهش پیدا می*کنند.
زمین 149 میلیون و 668 هزار و 992 کیلومتر از خورشید فاصله دارد، و فاصله خورشید از سیاه*چاله کهکشان راه شیری 165 کوادریلیون مایل (265541760000000000 کیلومتر) است. خورشید و ماه غالب*ترین نیروهای گرانشی بر روی زمین به شمار می*روند. طی یک سال فاصله زمین تا سیاهچاله کهکشان به اندازه یک در 900 میلیون تغییر پیدا می*کند و این فاصله به اندازه*ای نیست که بتواند در کشش گرانشی سیاهچاله بر روی زمین تغییر قابل توجهی ایجاد کند، به علاوه نزدیکترین موقعیت زمین به مرکز کهکشان در انقلاب تابستانی است، نه زمستانی.
آخرین مورد این است که خورشید در 21 دسامبر هرسال وارد بخشی از آسمان می*شود که در تصرف شکاف تاریک قرار دارد. بنابر*این امسال ورود خورشید به این محدوده از جهان همان تاثیرات مخرب و هراسناکی را در پی خواهد داشت که سال گذشته شاهد آن بودید! در واقع هیچ*پدیده غیر عادی که با وقوع هم*ترازی زمین و خورشید و صفحه میانی کهکشان در ارتباط باشد در روز*های 21 تا 23 دسامبر رخ نخواهد داد، و اگر فاجعه*ای طبیعی نیز در این روزها رخ دهد، ارتباطی با موقعیت خورشید و زمین ندارد.
درباره تاثیرات ناشی از همترازی زمین و خورشید با شکاف تاریک در زمان وقوع انقلاب زمستانی در سال 2012 شایعات فراوان مختلفی به وجود آمده است که یکی از آنها در ابتدای مطلب عنوان شد. وقوع زمین*لرزه، سونامی، سیل و تشدید شرایط آب و هوایی از دیگر مواردی است که وقوع آنها را به این پدید کیهانی ارتباط می*دهند.

منبع همشهری

لینک اصلی که از ناسا هستش...
http://www.nasa.gov/topics/earth/feature...nment.html

به نظر شما واقعیت داره؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!!!


[/h]
اگر خواهی بمیری بی بهانه / بخور ماست وخیار وهندوانه!
پاسخ
#2
اینجور که گفته شده نباید بترسیم . پس مشکل چیه ؟؟ 2 دی به نوستراداموس میخندیم چقدر...
نجومبرترینعلم دنیاست ...
پاسخ
#3
اگه كسي از فرامسونري خبر داره ميفهمه كه اين داستان ساختگيه به دليل كه:
عدد 9 و3 تو فرامسونري يك عدد مقدسه بين چندين عدد(11،3،9،7ومضارب 11)
اينجاهم( 23دسامبر 2012 )گه ارقامو جمع كنيد ميشه9
2012/12/23...........9=3+2+2+1+2+1+2
سه روز هم همون عدد 3 هستش كه بازم فراماسونري هستش
پاسخ
#4
یعنی میگی اینی که ناسا با این عظمت میگه دروغه؟؟؟؟؟؟:confused:
اگر خواهی بمیری بی بهانه / بخور ماست وخیار وهندوانه!
پاسخ
#5
اخه من موندم اینا (ناسا و دانشمندان )این حرفا رو از کجا میزنن؟؟
ازمایش کردن؟؟
بررسی کردن؟؟
فکر کردن؟؟؟؟؟
یا پیش بینی کردن؟؟؟
«اهورامزدا گفت ای زرتشت اسپنتمان تو نباید که عهد و پیمان بشکنی
چه آن عهدی که تو با یک دروغ پرست بستی و
نه آن عهدی که با یک راستی پرست بستی
چه معاهده با هر دو درست است خواه یکتاپرست خواه مشرک»
مهریشت فقره 2
پاسخ
#6
به این عمل میگن همترازی با خورشید اینطوری میشه علمی تر توضیح داد اصلا اون 2012 این چیزا رو ول کنید ناسا که الکی چیزی نمیده بیرونIdea
اگر خواهی بمیری بی بهانه / بخور ماست وخیار وهندوانه!
پاسخ
#7
ولی جدای از این حرفا، خورشید داره به سمت استوای راه شیری میره که پر از ستارس و نیروی اونا باعث حرکت دنباله دار ها و سیارک های اورت و کایپر میشه که طی اون زمین کتلت میشه. البته این اتفاق خیلی هم نزدیک نیست. نگران نباشید.
پاسخ
#8
چرا نزدیکه سوم تا پنجم دی ماه طبق پیش بینی ناسا
خورشید درون یه دریچه میره که دیگه تا سه روز ردی نیست
اگر خواهی بمیری بی بهانه / بخور ماست وخیار وهندوانه!
پاسخ
#9
یعنی زمین تو این 3 روز یخ میزنه؟؟ اگه فقط تاریک میشه لامپ رو که ازمون نگرفتن
نجومبرترینعلم دنیاست ...
پاسخ
#10
هیچ اتفاقی همینطوری نمیفته. اگه قرار باشه نور خورشید به زمین نرسه، باید چیزی بین خورشید و زمین قرار بگیره.
خب اون چیز چیه و از کجا میاد؟ الان کجاست؟
برای اینکه چنین سایه بزرگی بوجود بیاد (که کل زمینو تاریک کنه) باید جرم خیلی بزرگی در فاصله خیلی نزدیک از زمین قرار بگیره. یعنی جرمی در حد ماه در فاصله نزدیکتر از ماه یا خیلی بزرگتر از ماه در فاصله حدود ماه یا بیشتر. این اندازه چیزی نیست که دیده نشه.
درضمن قرار سه روز متوالی زمین تو سایش بمونه که یعنی مدارش تو اون قسمت خیلی با مدار زمین موازیه، وگرنه تو این فاصله نزدیک حتی چند دقیقه هم نمیتونه سایه بندازه، چه برسه به سه روز.تازه باید سرعتشم با سرعت مداری زمین تقریبا مساوی باشه.
درضمن نگین اصلا جرمی قرار نیست بیاد و هم ترازیو اینجور چیزا درکاره.این چیزا خیلی تخیلیه.
پاسخ


پرش به انجمن:


کاربران در حال بازدید این موضوع: 1 مهمان