نابودی کائنات
#11
MY SKY نوشته: یعنی میگی اینی که ناسا با این عظمت میگه دروغه؟؟؟؟؟؟:confused:

فراماسون ها به خط تفكرشون دست به هر دروغي ميزنن ديگه ناسا ماسا سرشون نميشه شايد همترازي درست باشه اما ديگه فاجعه اي در كار نيست
پاسخ
#12
اصلا همترازی یعنی چی، اصلا این اتفاق خاصی نیست. هر روز ممکنه چندین جرم نسبت به هم تو این وضعیت باشن.
پاسخ
#13
مگه حتما باید جرم خاصی باشه میتونه گاز گرد و غبار یا هر چیز دیگه باشه
اگر خواهی بمیری بی بهانه / بخور ماست وخیار وهندوانه!
پاسخ
#14
گاز و گرد و غبار (حتی قطور ترین ابرای زمین که بر خلاف غبار فضا بسیار متراکمن) نمیتونن جلوی نور خورشیدو بگیرن. برای همچین چیزی به توده بسیار بسیار بزرگی از گاز و غبار نیاز هست. و در ضمن گاز و گرد و غبار نمیتونن حرکت هماهنگی داشته باشن چون برای حرکتشون به نیرویی با سطح تماس زیاد، مثل باد لازمه و با اتفاقات کوچیک با هم جا به جا نمیشن، پس اگه پارسال نبودن تا امسال هم نمیتونن خودشونو برسونن.
پاسخ
#15
اقا شما الان این کار ناسا رو چی میگید؟؟
اگر خواهی بمیری بی بهانه / بخور ماست وخیار وهندوانه!
پاسخ
#16
بعید میدونم کلا این داستان ناسا واقعیت داشته باشه، چون ناسا وقتی از چنین چیزی خبر داشته باشه، مطمئنا مخفیش میکنه تا مردم وحشت نکنن، حالا اینکه داستانش یکم تخیلی میزنه.
پاسخ
#17
برای من خیلی عجیب هست که بین منجم ها هم این شایعه مورد بحث قرار می گیره!! مثل روز برای من روشنه که این قضیه ایمیل و لینک سایت ناسا، پشت همشون یک جریان پوچ خوابیده. ناسا 2 سال پیش خودش همین شایعه ها رو تکذیب کرد. مجله نجوم (فکر می کنم شماره 189 تا 195، دقیق یادم نیست کدومش) مقاله ای به قلم شادی حامدی آزاد رو از مجله اسکای اند تلسکوپ یا آسترونومی (بازم یادم نیست، به ساینتیست هم شک دارم!) ترجمه کرده بود که اول شایعه های این شکلی در تاریخ رو مثال زده بود، بعد قضیه پیش بینی مایا ها رو با اسناد تاریخی منتفی کرد و بعد هم نشون داد که خورشید در سال 2012 حتی به اون نقطه هم خطی کهکشانی نزدیک هم نیست!!! هم خطی سیارات هم که با نرم افزار هایی مثل استاری نایت قابل شبیه سازی هست و 21 دسامبر همچین چیزی وجود نداره. نوستراداموس هم یک پیش گو بوده و به حرف پیش گو هم نمیشه اعتماد کرد، پیش گویی امروز جایی در علم نداره. موند فقط باد های خورشیدی. زمان باد های خورشیدی و توفان های شدید نه به صورت دقیق قابل پیش بینی هست و نه دتش دقیقا پیش بینی میشه. اما در صورت اینکه این رویداد خیلی هم شدید باشه، بله خسارت شدیدی به سیستم های ماهواره ای می رسه و اگر دیگه خیلی زیاد باشه برق هم قطع خواهد شد.
به هر حال چیزی که واضحه اینه: این شایعه ی قدیمی، نابودی دنیا، بار ها گفته شد و هیچ اتفاقی نیفتاد. این بار قضیه جدی هست اما خود ناسا این قضیه رو رد کرده بود. اگر از اون مطمئن بود الآن وضع جهان انقدر آروم نبود. اگر مردم بدونن قراره 21 دسامبر همین سال دنیا به فنا بره تو زیمن غوغا میشه!
حرف نهاد های نجومی هم باور نکردن این جور شایعه ها بود و به نظر من اصلا جالب نیست در فروم تخصصی نجوم در این حوضه بحث بهش.
پاسخ
#18
ناسا این رو میگه که مثلا مردم اماده بشن
حتما یه چیزی هست که ناسا اینو گفت
اینم یه چندتا خبر جدید
انتشار طرح های ساخت بشقاب پرنده پس از ۵۶ سال | نارنجی
سازمان فضایی آمریکا و روسیه: اولین ماموریت یک ساله در ایستگاه فضایی بین المللی | نارنجی
یکی از درخشان‌ترین دنباله‌دارهای تاریخ، در راه زمین است | نارنجی
Wink
اگر خواهی بمیری بی بهانه / بخور ماست وخیار وهندوانه!
پاسخ
#19
اقا ما میگیم نره، شما میگی بدوش. میگیم ناسا تایید نکرده دیگه.
خبرا رو هم لطفا تو تاپیکای مربوطشون بنویس.Wink
پاسخ
#20
ناسا خودش این خبرو گفته چطور میگی تکذیب کرده
منم مخالفم با این قضیه فقط میخوام به طور علمی بررسی شه
اما ناسا این خبرو زده که این اتفاق میوفته
;-)
اگر خواهی بمیری بی بهانه / بخور ماست وخیار وهندوانه!
پاسخ


پرش به انجمن:


کاربران در حال بازدید این موضوع: 1 مهمان