آنتن رصد بارش شهابی
#1
سلام.تو برنامه رصدخانه درباره آنتن رادیویی برای رصد بارش شهابی صحبت کردن میخواستم بدونم کسی تا حالا اونو ساخته ؟ اگه ساختن یه توضیحی بده.ممنونم.
پاسخ
#2
یه جور تلسکوپ رادیویی که میشه باهاش تعداد شهاب ها رو حتی وقتی هوا ابریه شمرد. ساختنشم خیلی اسون نیست. به گیرنده مخصوص نیاز داره.
پاسخ


موضوعات مشابه ...
موضوع نویسنده پاسخ بازدید آخرین ارسال
بارش شهابی ربعی parsag20 5 8,913 01-03-2016, 03:02 AM
آخرین ارسال: shabaviz
بارش شهابی برساووشی ( مرداد 1394 ) khosro777 1 3,755 08-15-2015, 10:20 PM
آخرین ارسال: shabaviz
بارش شهابی دلوی ALIFOAD 5 6,962 05-05-2014, 01:14 PM
آخرین ارسال: M_Saturn
بارش شهابی زرافه ای الفا جبار 0 3,076 04-04-2014, 10:02 AM
آخرین ارسال: الفا جبار
چگونگی رصد و ثبت بارش شهابی mohammah 5 6,572 05-12-2012, 04:51 PM
آخرین ارسال: khosro777
بارش شهابی تنینی(اژدهایی) Regulus 24 19,076 11-14-2011, 01:00 AM
آخرین ارسال: shabaviz
بارش شهابی جوزایی parsag20 10 9,079 12-12-2010, 11:03 PM
آخرین ارسال: Dark Sky
بارش برساووشی در مرداد 1389 6 5,737 08-19-2010, 05:04 PM
آخرین ارسال: abadanastro
رصد بارش شهابی dahr 7 6,037 08-11-2010, 06:14 PM
آخرین ارسال: astronomer50
بارش شهاب جباری iya2009 4 4,733 10-19-2009, 11:42 PM
آخرین ارسال: iya2009

پرش به انجمن:


کاربران در حال بازدید این موضوع: 1 مهمان