یک سوال ؟؟؟
#1
سلام دوستان
انشاا... نماز و روزه هایتان قبول باشد.
می خواستم بدانم تداخلسنجی که برای بدست آوردن شعاع ستارگان استفاده می شود به چه نحوی می باشد؟
با تشکر
خوش بخت ترين افراد اشخاصي هستند كه استعداد ندارند ولي علاقه دارند و بدبخت ترين افراد اشخاصي هستند كه استعداد دارند ولي علاقه ندارند. انيشتين
پاسخ
#2
با سلام !
عموما از دو نوع استفاده می شود.
1-تداخلسنج مایکلسون-مورلی
2- " هانری براون
پاسخ


موضوعات مشابه ...
موضوع نویسنده پاسخ بازدید آخرین ارسال
سوال درموردشهاب سنگها جوینده 1 3,408 08-25-2016, 10:31 PM
آخرین ارسال: irantrn
سوال: شناسایی جرم صبح گاهی betelgos 244 106,859 06-29-2016, 10:02 AM
آخرین ارسال: Shahab
چند تا سوال؟ ( سوال های نجوم و فیزیک ) M101 63 32,020 05-12-2014, 03:11 PM
آخرین ارسال: الفا جبار
سوال هفته mohammad_reza 88 44,729 12-10-2013, 02:34 AM
آخرین ارسال: shabaviz
3 سوال شاید احمقانه apicks 24 12,973 11-12-2012, 09:31 PM
آخرین ارسال: mohammad_reza
سوال در مورد علم هیئت ... Galaxy 2 3,805 07-17-2012, 08:38 PM
آخرین ارسال: alimohamadi74
چندین سوال یک مبتدی برای شروع alisc 6 4,964 06-02-2012, 05:57 PM
آخرین ارسال: alisc
یک سوال! : سیاره ها نورشان را از کجا می آورند؟ ناسا 4 5,010 01-25-2012, 01:58 PM
آخرین ارسال: ama1372
سوال:تحویل سال،کسوف های بزرگ و... hjavaneh 5 4,314 12-06-2011, 11:43 AM
آخرین ارسال: astronomy
یه سوال در مورد اعداد مثل 3ر4 دارم. majix 4 3,968 08-26-2011, 10:34 AM
آخرین ارسال: Astronomer169

پرش به انجمن:


کاربران در حال بازدید این موضوع: 1 مهمان