هاوکینگ به چه می اندیشد ؟
#21
مگه دکتر جمشید قنبری در تهران بودند؟
قلمروی حکومت من در اسمان است "بتهوون"
پاسخ
#22
یه نکته رو در مقایسه دهات ما و کشور تهران بگم که دوستان دیگه ماستمالی نکنند
شما هر چیزی رو بخواین بخرید (هر چیزی از شیر مرغ تا جون موجودات فضایی ...) توی تهران هست و نه فقط یه مغازه بلکه یه بازار بزرررررررررررررررررررررررررررررررررگ اونجا هست و تو میتونی همه ی جنس ها رو مقایسه کنی و بعد یه چیز خوب بخری مثل : کتاب - لوازم الکترونیکی - رایانه جات - قطعات مکانیکی خاص و هر چیزی حتی دوغ و ماست و ...
تازه امکاناتی که برای درس خوندن اونجا هست که دیگه .....
خلاصه تهرانی ها برای ماستمالی کردن می گویند : اینجا هوا خیلی آلوده است ، ترافیک هست
همین 2 تا که ترافیکش ما مترو قابل حله و در واقع بهونه ای نمی مونه
و هواش هم که هر چی باشه از این دهات ما بهتره (اینجا دود پالایشگاه - پتروشیمی - گرد خاک - گرمای بالای 50 درجه - رطوبت 100 درصدی و ...............................)
خداییش قبول کنید نمیشه یه کسی که توی شرایط تهران بزرگ شده و ما که توی این دهات بودیم رو با هم مقایسه کرد و اگه اونی که توی تهران بود میو مد اینجا می فهمید چه اتفاقی براش میفته !!!!!!!!

قابل توجه مدیران : با حذف این پست فقط گفته های من رو تایید می کنید چون حقیقت تلخ است
پاسخ
#23
دوست عزيزم
تمام حرفهاي شما قبول ، من هم چند بار به آبادان اومدم و از شرايط اونجا بي اطلاع نيستم. ولي لطفا به ما بگيد از اين حرف ها چه نتيجه اي ميخوايد بگيريد؟
آيا منظورتون اينه كه شما امكان پيشرفت نداريد؟ اين كه شما تا آخر عمر بايد هموني كه هستيد بمونيد؟ اگر اين باشه كه ظلم اصلي رو به خودتون كرديد.
من حرفم اينه كه شما با تمام كمبودها استعداد ، توانايي و انگيزه پيشرفت رو دارن و اصلا بايد پيشرفت كنين و به ديگران ثابت كنيد كه ميشه...
در ضمن لطفا بچه تهران بودن رو تو سر ما نزنيد. اينجور چيزا دست هيچكس نيست. ممكن بود اگر من و شما توي يه كشور اروپايي دنيا اومده بوديم الان خيلي چيزا داشتيم ، ولي نداشتنش كه نبايد باعث دلسرديمون بشه. به اين جور چيزا ميگن تقدير ، پس هر چي خودش صلاح دونسته همون درسته.
ما درس سحر در ره ميخانه نهاديم...
پاسخ
#24
درسته استعداد جدانهای ما صد برابره( من میگم 200 برابر) ولی به جاش امکاناتمون 10000000000000000 برابر کمتره پس اگه اونا پیشرفت نکنن معلومه خیلی خنگن.
ما از این حرفا نتیجه ای نمی خوایم بگیریم و اگه اینارو می گیم بازم تلاشمونو ادامه می دیم. فقط می خوایم بگیم که تهرانی ها نباید حرف اعتماد به نفس و تلاش در تالار گفتگویی بزنند که از کل کشور در اون حضور دارن
در مسابقه خواب برتر در وبلاگ زیر شرکت کنید و جایزه نجومی بگیرید:
http://www.rasadroya.blogfa.com
پاسخ
#25
آخه هر کی رو ببینی میگه : وای تهران اصلا خوب نیست وای ....
و من خواهش میکنم کسی در این مورد چیزی نگه و وقتی ما از مشکلات جاهای دیگه حرف میزنیم دوستان تهرانی بجای تایید به .... گویی نپردازند (در مورد نقطه چین خودتون میتونید واژه مناسب پیدا کنید )
پاسخ
#26
قبول داريد كه بحث به بيراهه رفته؟؟فكر نميكنم آقاي هاوكينگ به آلودگي تهران و گرمي آبادان و تفاوت دوغ و ماست هاي اين دوتا شهر فكر كنه! درضمن آقاي افشار پور فكر ميكنم ديگه اين جمله آخرتون رو به عنوان امضا استفاده كنيد بهتر باشه! مطمئن باشيد هيچ پستي بدون دليل قانع كننده حذف نميشه.

لطفاً دوستان روي همخواني متن نوشته با تيتر سوژه دقت بيشتري كنند. اميدوارم حق بدين كه اين نوشته ها حذف بشن! ادامه حرفهاتون كه چه عرض كنم درد ودل هاتونو از طريق پيام خصوصي دنبال كنيد.

با تشكر
دوشنبه , 18 مهر 1384.گاهی یه تاریخ آدمو پر انرژی تر میکنه.منو استروتاکSmile
پاسخ
#27
من پیشنهاد می کنم مدیران پست هایی که به قول خودشون به بیراهه رفته رو جابه جا کنن توی یه تاپیکی به همین نام.
در مسابقه خواب برتر در وبلاگ زیر شرکت کنید و جایزه نجومی بگیرید:
http://www.rasadroya.blogfa.com
پاسخ
#28
هاوکینگ عزیز در بیکرانی که مرز و شهر و جسم در آن نبود به بی انتهای کهکشان وجودش رسید و با درک اون کائنات رو لمس کرد ... پرواز و رسیدن به اصل ... هیچ فرعی برایش نبود ... فقط حقیقت...
پاسخ
#29
از خود بحث اصلی دور شدین!
بحث اصلی:
یه مقاله ای هست که از سخنرانی استیفن هاوکینگ پیاده شده و جدید هم هست تقریبا می تونید توی اینترنت پیداش کنید همراه با فایل صوتی. در باره theory of everything و نظریه گودل. اونجا غایت هدف تمام فیزیکدانان و کیهانشناسان رو میگه.
در مورد خود آقای هاوکینگ هم باید بگم مریضی ایشون ALS هست. یا آمیوتروفیک لترال اسکلروزیس. اگر در ایران به این بیماری دچار شده بود به احتمال زیاد در عرض 2 سال می مرد! نمی گم قطعا چون مرگ و زندگی دست خداست. اما در همون اروپا و آمریکا هم این بیماری بسیار کشنده هست و نهایتا از بی تحرکی و عفونت های مختلف افراد می میرن اما توجه خاصی به اقای هاوکینگ شده و خودش هم اراده قوی داشته.

ایشون استاد فیزیک نیستند. بر خلاف تصور خیلیا! کیهانشناس هستند و استاد کرسی لوکاشین ریاضی کمبریج. یعنی همون کرسی که متعلق به نیوتن هم بود.
برنامه آینده ایشون هم سفر به فضا هست!!! که احتمالا سال آینده انجام میشه و تست های لازم رو هم 2007 انجام دادن و فیلم هاش رو می تونید در یوتیوب ببینید

بحث فرعی
شاید ناراحت کننده باشه! اما اول باید یکی بیاد ثابت کنه که ایرانی ها واقعا باهوش هستند!!! البته آدم های استثنایی زیاد داریم اما میانگین هوش ایرانی ها زیاد هم بالا نیست. آخرین آماری که تو ذهنم مونده اندکی بالاتر از میانگین.
بنابراین با این حرفها که ما باهوشیم و فلان و چنانیم به هیچ جایی نمی رسیم. شاید شاید با تلاش و کوشش خیلی زیاد بتونیم به یه جایی برسیم. کسی منکر این نیست که باید امیدوار بود اما بهتر هست خودمون رو گول نزنیم, کشورمون و شرایطش رو بشناسیم تا وقتمون رو الکی صرف نکنیم. در واقع باید قواعد بازی رو در یک کشور جهان سومی بدونیم. اگر الکی خودمون رو گول بزنیم که پیشرفته ایم و یا مردممون فلان هستن و .... باعث میشه بر اساس همین ذهنیت عمل کنیم و در بر خلاف قواعد بازی هم رفتار کردن نتیجه اش از قبل مشخصه.
پاسخ
#30
من فکر میکنم پروفسور به نسبیت ها بیشتر از هرچیز دیگری فکر میکنند :roll:
دوشنبه , 18 مهر 1384.گاهی یه تاریخ آدمو پر انرژی تر میکنه.منو استروتاکSmile
پاسخ


موضوعات مشابه ...
موضوع نویسنده پاسخ بازدید آخرین ارسال
پرفسور هاوکینگ supr nova 2 2,422 04-02-2010, 09:57 PM
آخرین ارسال: spacecrazee

پرش به انجمن:


کاربران در حال بازدید این موضوع: 1 مهمان