H50 و تلسکوپ..چجوری آخه؟!؟!؟!
#1
چطور باید لنز گنده ی H50 رو به تلسکوپ وصل کرد؟ :?:
هرکجا هستم باشم-آسمان مال من است!
پاسخ
#2
دوست عزیز
لنز H50 بر روی هیچ تلسکوپی نصب نمی شه. برای این کار باید لنز از دوربین جدا بشه و از طریق آداپتور مخصوص سونی به جای عدسی دوربین وصل بشه.
پاسخ


موضوعات مشابه ...
موضوع نویسنده پاسخ بازدید آخرین ارسال
راهنمای خرید تلسکوپ مناسب عکاسی نجومی رضا باجلان 87 50,409 02-26-2015, 03:08 PM
آخرین ارسال: Regulus
تصاویر فضایی برگزیده 2014 از دریچه تلسکوپ*ها mars 0 2,903 12-30-2014, 12:37 PM
آخرین ارسال: mars
عکاسی با تلسکوپ شکستی MAHMOOD 3 5,170 01-27-2014, 03:04 PM
آخرین ارسال: MAHMOOD
عکسهای گرفته شده شما با تلسکوپ mohammad_reza 5 5,151 02-02-2012, 09:54 PM
آخرین ارسال: peymanmst
میتونم با یک دوربین قدیمی از داخل تلسکوپ عکس بگیرم؟ samannikzad 12 7,273 08-05-2011, 11:22 AM
آخرین ارسال: samannikzad
دوربین دیجیتال + تلسکوپ = زوم خیلی برابر عکس abadanastro 33 19,134 05-10-2010, 01:41 AM
آخرین ارسال: joseph

پرش به انجمن:


کاربران در حال بازدید این موضوع: 1 مهمان