تالار گفتگو ستاره‌شناسان

نسخه‌ی کامل: خاطرات و گزارش های رصدی
شما در حال مشاهده نسخه آرشیو هستید. برای مشاهده نسخه کامل کلیک کنید.
صفحات: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21
بعد وقتی میخوابیدی خواب تلسکوپتو نمیدیدی؟
دو تامون یه خواب میدیدیم :lol: :lol:
ماشالله به این عشق به نجوم
به افتخارش یه کف مرتب بزنید
دیگه کسی خاطره ای نداره؟
بدو حراجه :!: ...بدو :o ... خاطره نبود Confusedhock: ...
Observer نوشته: این روزها من به عنوان نیروی پست خاکی تو پادگان هستم. اما چشمتان روز بد نبینه با این هوای گرم مهمان عقرب و مار هم هستم. بی خیال.... به رصد به چسبم. آسمون اینجا زیاد تعریفی نیست. حد قدر آن در حدود 5.5 بود. بالای سرم هرکول و ام-13 رو میتونستم ببینم. زهره و مریخ و زحل هم داشتن کم کم به هم نزدیک می شدن. افق غرب پر از سیارات و افق شرق ماه داشت طلوع می کرد. البته این رصد ها همگی برای یاد آوری خودم بدرد می خوره :oops: Cry Cry
به به خوشا بحال شما
من اول تیر اعزامم میشه اونجا یه دوچشمی برد؟
اره ایجا هم چون جفت خوزستانه گرد خاکیه
خوب 32 روز ديگه هم روز خداست
یه خاطره بگم از دوران دانشجویی:

یه روز ما توو دانشگاه همایش نجومی داشتیم. قرار بود من کنفرانس صورتهای فلکی رو ارائه کنم. برای اولین بار بود کنفرانس میدادم.
رفتم روو سن، به صورت فلکی شیر که رسیدم داشتم توضیح میدادم.
"" این صورت فلکی شیر هست، این چند ستاره سر شیر رو تشکیل میدن، این چند ستاره بدنش، و این چند ستاره دم اسب!!! Confusedhock: رو تشکیل میدن."
دیدم بچه ها میخندن و بقیه چشماشون باز مونده بود ولی نفهمیدم تا اینکه بچه ها بعدا فیلمشو نشونم دادن. :mrgreen: :lol: :mrgreen: :lol: :mrgreen: :lol:
سلام.
من عضو جدید تالار هستم.خوشحالم. امیدوارم بتونم اطلاعات زیادی از اینجا البته در باره آسمون و قشنگی هاش بدست بیارم. 1امتیاز مثبت هم واسه این که توی مراغه زندگی میکنم دارم.:wink: راستش جاتون سبز چهارشنبه شب حدود 11شب رفتیم پارک معلم 1گروه نجوم اونجا کمپ زده بودن با تلسکوپ اونها خسوف رو رصد کردم خیلی جالب بود، راستی زحل هم دیدم. واقعاً که چقدر آسمون عجیب و قشنگه Tongue
===========
زبان مطلب ارسالی شما به ویرایش شد،
لطفاً مطالب رو به فارسی ارسال کنید.
با تشکر
parastoo

مهمان

درود بر شما
ورود شما را به تالار گفتگو تبریک می گوییم. امیدواریم از این به پس پارسی نگارش کنید. بله این ماه گرفتگی بسیار دیدنی بود و من هم برای تمایم علاقه مندان به جهان آن را به صورت مستقیم نمایش دادم. شمال ایران و بخش هایی از استان تهران هوا ابری شد و برای دیدن آن به سایت www.nightsky.ir وارد شدند.
گزارشی از رصد تهیه کنید و آن را در تالار و هم برای سایت www.nightsky.ir ارسال کنید... Smile
صفحات: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21